English

فرید قائدی تاکید کرد؛

تمدید بخشودگی جرائم بیمه تامین اجتماعی تا پایان شهریورماه/ لزوم همراهی مدیران ارشد کشوری با اصناف

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه اتاق اصناف هرمزگان بر بخشودگی جرائم بیمه تامین اجتماعی تا پایان شهریورماه تاکید کرد و خواستار همراهی مدیران ارشد کشور با اصناف و بازاریان در ایام سخت کرونا شد.

تمدید بخشودگی جرائم بیمه تامین اجتماعی تا پایان شهریورماه/ لزوم همراهی مدیران ارشد کشوری با اصناف

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، فرید قائدی رئیس کمیسیون برنامه وبودجه اتاق اصناف هرمزگان بر اجرای بخشنامه سازمان تامین اجتماعی در خصوص اعمال مهلت برخورداری از بخشودگی جرایم بیمه ای کارفرمایان تا پایان شهریورماه جاری تاکید کرد.

وی با اعلام این خبر اظهارداشت: با توجه به قرار گرفتن اکثر استان‌های کشور، به ویژه هرمزگان در موج پنجم بیماری کرونا، قطعی و خاموشی های برق و اثرگذاری آن بر اختلال بر بستر اینترنت، عملا فرایند تکمیل و ارسال لیست بیمه ها با مشکلات جدی مواجه شده است.

قائدی در ادامه با اشاره به محدودیت های اعمال شده در شهرهای با وضعیت قرمز در روزهای کرونا افزود: عدم توانایی فعالان صنفی در کسب درآمد، انباشت بدهی ها و افزایش هزینه‌های کسب وکار  و همچنین تقارن موضوع تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیات مستقیم با محدودیت زمان پرداخت وتسویه بدهی های کارفرمایان به تامین اجتماعی، از دلایل اصلی طرح این مطالبه قانونی از دستگاه‌های اجرایی است.

رئیس اتحادیه عینک، ساعت، آرایشی وتجهیزات پزشکی بندرعباس با بیان اینکه کارفرمایان صنفی همواره خود را از  شرکای تامین اجتماعی و بزرگترین عاملین اصلی اشتغال کارگری کشور و پایبند به قواعد ومقررات می‌دانند، تصریح کرد: بهتر است‌ تا عنایت ویژه مدیران ارشد کشور با درک این مشکلات در چنین موقعیتی یاری رسان اصناف و بازاریان باشد.

رئیس کمیسیون برنامه و‌ بودجه اتاق اصناف مرکز استان هرمزگان در بخش پایانی سخنان خود خاطرنشان کرد: مراتب‌ اعلام تقاضای عنوان‌شده را با رعایت سلسله مراتب اداری به اتاق اصناف و سازمان صمت استان، ارسال وخواستار تحقق این مطالبه بحق کارفرمایان هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه