English

روح الله نوریان:

شرکت پالایش گاز ایلام رتبه برتر کارفرمای سلامت محور استان ایلام را کسب کرد

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به این اینکه این واحد صنعتی در بین صنایع استان،رتبه برتر کارفرمای سلامت محور را کسب کرده است، گفت: کسب این عنوان در راستای اهتمام به سلامت و ایمنی شاغلین، رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با پاندمی کرونا، تزریق ١٠٠ درصدی واکسن و... بوده است.

شرکت پالایش گاز ایلام رتبه برتر کارفرمای سلامت محور استان ایلام را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، روح اله نوریان با بیان اینکه کسب این عنوان توسط معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت استان ابلاغ شده است، افزود: بر اساس بازدید میدانی به عمل آمده توسط کارشناس سلامت کار حوزه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، کارشناس امور اجتماعی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی و کارشناس حرفه ای مدیریت درمان سازمان تامین اجتماعی از روند اجرا و پیگیری فعالیت های فوق الذکر و بررسی مستندات مربوطه در جلسه شورای هماهنگی بیمه شدگان، این شرکت بعنوان کارفرما سلامت محور استانی انتخاب شده است. 

مدیرعامل شرکت پالایشگاه گاز ایلام با بیان اینکه پارامترهای سنجش کارفرمای سلامت محور شامل 4 بخش و 29 زیر مجموعه بوده است، اظهار داشت: مداخلات مدیریتی در محل کار با 7 زیر مجموعه، مداخلات ایمنی و کاهش حوادث با 10 زیر مجموعه، مداخلات کاهش عوامل خطر کارکنان و خانواده با 5 زیر مجموعه و میزان رعایت اصول زیست محیطی در چرخه تولید تا مصرف نهایی محصول با 7 زیر مجموعه، از مهمترین شاخص ها در تعیین کارفرمای سلامت محور بوده است.

نوریان در پایان با بیان اینکه با پیگیری های مستمر اداره HSE و پشتیبانی مسئولین و همکاران مجموعه، دستیابی به این هدف محقق شده گفت: امید است شاهد کسب رتبه برتر کشوری شرکت پالایش گاز ایلام باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه