English

قابلیت های هوش مصنوعی در سامسونگ گلکسی S۲۴

یکی از مهمترین ویژگی‌هایی که توجه بسیاری از طرفداران حوزۀ تکنولوژی را به سمت پرچمداران جدید کمپانی سامسونگ جذب کرده‌است، استفاده از قابلیت‌های هوش مصنوعی در خانوادۀ گلکسی اس 24 است.

قابلیت های هوش مصنوعی در سامسونگ گلکسی S24
به گزارش خبرگزاری موج

، بسیاری بر این باورند که با رونمایی از پرچمداران جدید شرکت سامسونگ، دنیای گوشی‌های هوشمند پا به عرصه‌ای جدید گذاشته‌اند که در آینده تأثیرات آن را بر روی تمام گوشی‌های هوشمند، مشاهده خواهیم کرد.در تاریخ 27 دی ماه، مصادف با 17 ژانویه 2024 میلادی کمپانی سامسونگ از پرچمداران جدید خود یعنی خانوادۀ گلکسی s24 رونمایی کرد. این خانوادۀ شگفت‌انگیز سه عضو دارد که شامل سامسونگ گلکسی S24، سامسونگ گلکسی S24 Plus و سامسونگ گلکسی S24 Ultra می‌باشد.

یکی از مهمترین ویژگی‌هایی که توجه بسیاری از طرفداران حوزۀ تکنولوژی را به سمت پرچمداران جدید کمپانی سامسونگ جذب کرده‌است، استفاده از قابلیت‌های هوش مصنوعی در خانوادۀ گلکسی اس 24 است. این موضوع تا جایی سر و صدا به پا کرد که بسیاری، نام Galaxy AI را به جای Galaxy S24 برای پرچمداران جدید سامسونگ استفاده می‌کنند (AI، مخففی برای هوش مصنوعی است).

بلیت‌های هوش مصنوعی در سری گوشی‌های گلکسی S24

شما با خرید یکی از اعضای خانوادۀ سامسونگ گلکسی s24 از موبایل7، می‌توانید از قابلیت‌های جذاب هوش مصنوعی این گوشی‌ها استفاده کنید. قابلیت‌هایی که هوش مصنوعی این پرچمداران در اختیار شما قرار می‌دهند، عبارتند از:

1- سرچ در یک لحظه فقط با کشیدن دایره

یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌های هوش مصنوعی در گوشی‌های گلکسی S24، قابلیت Circle to search with Google یا کشیدن دایره برای سرچ با گوگل است. درواقع، این قابلیت جذاب، یک همکاری بین شرکت سامسونگ و کمپانی گوگل می‌باشد. بگذارید مثالی برایتان بزنیم تا این قابلیت را بهتر درک کنید:

فرض کنید در آپارات یا یوتیوب در حال تماشای یک ویدیوی انگلیسی هستید؛ ناگهان، منظره‌ای زیبا توجه شما را به خود جلب می‌کند. در این هنگام، دوست دارید بدانید که این منظره، متعلق به کدام شهر یا کشور است تا بتوانید در آینده به آنجا سفر کنید. اما مشکل اینجاست که شما هیچ مشخصاتی از آن محل ندارید و مالک صفحه نیز، اطلاعاتی در خصوص مکان ویدیو به شما ارائه نداده‌است. اکنون راه چاره چیست؟

اینجاست که هوش مصنوعی گلکسی S24 وارد عمل می‌شود. تفاوتی ندارد در حال تماشای عکس یا ویدیو یا هر چیز دیگری باشید. شما به‌راحتی و تنها با کشیدن یک دایره برروی سوژۀ خود، می‌توانید اطلاعات آن سوژه را بدست بیاورید. چه با انگشت دایره بکشید چه با قلم، هوش مصنوعی شما را مستقیم به گوگل هدایت می‌کند و اطلاعات سوژۀ انتخاب شده را به شما نشان می‌دهد.

این قابلیت گوشی‌های گلکسی S24، یک همکاری بین شرکت سامسونگ و کمپانی گوگل است. همچنین شما می توانید در همین لحظه از صفحه خرید اقساطی گوشی اقدام به خرید قسطی پرجمدار سامسونگ نمایید.

 

S24

2- دستیار چت

این قابلیت که به نام Chat Assist آن را می‌شناسند، به شکل یک گزینه در قسمت بخش چت و تماس خانوادۀ گلکسی S24 است که 3 قابلیت را در اختیار کاربر قرار می‌دهد:

1- ترجمۀ مکالمات به 13 زبان زندۀ دنیا

این قابلیت، پیام و کلام شما را برای مخاطب در همان لحظه‌ای که چت یا صحبت می‌کنید، ترجمه می‌کند. با این وجود، متأسفانه این قابلیت زبان فارسی را پوشش نمی‌دهد.

نکتۀ جالب اینجاست که نیازی نیست طرف مقابل شما، حتما گوشی سامسونگ داشته باشد. یعنی حتی اگر شما گوشی‌های گلکسی s24 را داشته باشید و طرف مقابلتان، گوشی آیفون داشته باشد نیز، شما می‌توانید از این قابلیت استفاده کنید.

2- تغییر لحن نوشتاری

به زبان ساده، این قابلیت برای این وجود دارد که با توجه به مخاطبی که به او پیام می‌دهید، هوش مصنوعی پیام شما را رسمی و اداری یا غیررسمی و صمیمی کند.

3- تصحیح گرامری

اگر از لحاظ دستور زبان، در پیام یا کلام شما خطایی وجود داشت، هوش مصنوعی گلکسی S24، آن را تصحیح و سپس برای مخاطب اجرا می‌کند.

 

3- مترجم تماس تصویری

شما با خرید اقساطی یکی از گوشی‌های گلکسی S24 از سایت موبایل7 که خدمات خرید اقساطی کنسول بازی نیز ارائه می‌دهد، می‌توانید علاوه‌بر موارد گفته شده، از قابلیت مترجم تماس تصویری این پرچمداران نیز استفاده کنید. قابلیت Live Translate هوش مصنوعی گوشی‌های گلکسی s24 به شما این امکان را می‌دهد که در حین تماس تصویری با فردی که هم‌زبان شما نیست، بتوانید به راحتی با زبان مادری خود صحبت کنید؛ هوش مصنوعی گوشی‌های s24 ترجمۀ صحبت‌ها را به‌صورت لحظه‌ای انجام می‌دهد.

4- دستیار رونوشت

قابلیت Transcript Assist، قابلیتی بسیار جذاب بویژه برای محصل‌هاست. این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد که در جمعی وویس ضبط کنید و محتوای وویس ضبط شده را به شکل متنی خلاصه و مرتب‌شده داشته باشید. فرض کنید سر کلاس درس هستید و می‌خواهید جزوه بنویسید. با ضبط صدای معلم، هوش مصنوعی گلکسی s24 به شما خلاصه‌ای تیتربندی شده از صحبت‌های معلم را برای شما تهیه می‌کند.

5- حذف سوژۀ از عکس، همانند فتوشاپ

در بخش ادیت گوشی‌های سامسونگ گلکسی s24، قابلیتی وجود دارد که با استفاده از آن، شما می‌توانید برخی سوژه‌ها را از تصویر خود، به‌راحتی حذف کنید، درست همانند قابلیتی که در برنامۀ فتوشاپ وجود دارد.

سامسونگ

 

نکتۀ مهم درخصوص استفاده از هوش مصنوعی گوشی‌های s24

خبر خوب این است که شما به راحتی و با خرید اقساطی گوشی های سری S24، می‌توانید از قابلیت جذاب و شگفت‌انگیز هوش مصنوعی این گوشی‌ها استفاده کنید. اما خبر بد این است که این قابلیت کم‌نظیر، تنها تا ابتدای سال 2025 دردسترس همگان قرار دارد و پس از آن، باید برای استفاده از قابلیت هوش مصنوعی خانوادۀ S24 به کمپانی سامسونگ هزینه پرداخت کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه