English

هزینه‌های سفر به باکو آذربایجان

باید بگوییم که بدون شک برای سفر به باکو دلایل زیادی وجود دارد اما از رایج‌ترین دلایل می‌توان به مواردی مانند نزدیکی مسافت به ایران، اقتصادی‌بودن، وجود هتل‌های متنوع در باکو، زندگی شهری پیشرفته باکو، وجود مکان‌ها و آثار تاریخی و... اشاره کرد.

هزینه‌های سفر به باکو آذربایجان
به گزارش خبرگزاری موج

، باکو، بزرگ‌ترین شهر آذربایجان یکی از بهترین مقصدهایی است که افراد می‌توانند برای سفرهای خود انتخاب کنند. ممکن است برای شما نیز سوال پیش بیاید که چرا باکو بهترین مقصد برای ایرانیان است؟ یا چرا اصلا باید تور باکو آذربایجان را رزرو کنیم؟ اگر بخواهیم به صورت کامل به این سوال پاسخ دهیم، باید بگوییم که بدون شک برای سفر به باکو دلایل زیادی وجود دارد اما از رایج‌ترین دلایل می‌توان به مواردی مانند نزدیکی مسافت به ایران، اقتصادی‌بودن، وجود هتل‌های متنوع در باکو، زندگی شهری پیشرفته باکو، وجود مکان‌ها و آثار تاریخی و... اشاره کرد.

آذربایجان

چنانچه شما هم دوست دارید سفری پر از ماجراجویی و تجربه‌های جدید داشته باشید، توصیه می‌شود تور باکو فلای‌تودی را حتما امتحان کنید. درست است که سفر به باکو هزینه کمتری نسبت به سفر به کشورهای اروپایی دارد اما با رزرو تور باکو 1403 فلای‌تودی ارزان‌ترین و باکیفیت‌ترین سفر پیش روی شما قرار می‌گیرد. در ادامه به بررسی هزینه‌های سفر به باکو آذربایجان می‌پردازیم، تا قبل از سفر اطلاعات کافی داشته باشید و بودجه مورد نیاز خود را تخمین بزنید.

  1. هزینه ویزای باکو

دریافت ویزای آذربایجان به نسبت ویزای بسیاری از کشورها دشواری خاصی ندارد و برای اخذ آن نیازی نیست به سفارت مراجعه کنید. ویزای باکو دارای انواع مختلفی از جمله ویزای عادی (ویزای توریستی)، ویزای یک ساله آذربایجان، ویزای ترانزیت آذربایجان (ویزای فرودگاهی آذربایجان) و... می‌باشد که این ویزاها همانطور که اعتبار متفاوتی دارند، دارای هزینه‌های متفاوت نیز می‌باشند.

  1. رزرو هتل باکو

یکی از اصلی‌ترین هزینه‌هایی که اصلا نباید از آن غافل شد، هزینه‌های اقامت است. هزینه اقامت را نمی‌توان برای هر فردی یکی دانست چرا که برخی از افراد دوست دارند در هتل‌های لاکچری با امکانات کامل اقامت داشته باشند اما برخی دیگر اقامت در هتل‌های به صرفه با امکانات متوسط را ترجیح می‌دهند.

هتل باکو

به طور مثال اقامت در هتل لوکس و 5 ستاره هتل بولوار باکو ماریوت Baku Marriott Hotel Boulevard از شبی حدودا 9 میلیون تومان شروع می‌شود و یا هزینه اقامت در هتل 3 ستاره آلتوس باکو Altus Hotel Baku - Free Massage که امکانات متوسطی دارد از یک میلیون و دویست هزار تومان شروع می‌شود.

اگر به دنبال گزینه‌های به صرفه‌تری نیز هستید، پیشنهاد می‌دهیم هاستل یا مسافرخانه را برای اقامت انتخاب کنید. هاستل چک این هتل باکو Check-in Baku Hotel & Hostel یا هاستل مای هاستل باکو My Hostel Baku، دوتا از بهترین هاستل‌های باکوه هستند که امکان رزرو آن با مناسب‌ترین قیمت از فلای‌تودی امکان پذیر است.

  1. هزینه حمل‌و‌نقل در باکو

با وجود اینکه باکو پایتخت آذربایجان است، از لحاظ مساحت، چندان بزرگ نیست. با این تفاسیر نباید انتظار هزینه حمل‌ونقل بسیار گزاف و بالا را داشته باشید. اگر اهل پیاده‌روی هستید، می‌توانید با رزرو هتل در نزدیکی مرکز شهر، پیاده به نقاط مختلف بروید.

استفاده از سیستم‌های حمل‌و‌نقل عمومی همچون مترو و اتوبوس نیز روشی کارآمد است. دقت داشته باشید که هزینه استفاده مترو و اتوبوس در شهر زیبای باکو تنها با باکی کارت یا بلیت الکترونیک شهر باکو قابل پرداخت است؛ پس حتما قبل از استفاده از سیستم حمل‌و‌نقل اقدام به دریافت کارت یا بلیط کنید.

بلیط‌های کاغذی حدودا 0.3 منات آذربایجان قیمت دارند و باکی کارت 2 منات آذربایجان قیمت دارد. بلیط‌های کاغذی غیر قابل شارژ و باکی کارت قابل شارژ می‌باشد. در پی این موضوع می‌توان به این نتیجه رسید که در صورتی که در روز بارها از مترو یا اتوبوس استفاده می‌کنید، بهتر است باکی کارت تهیه کنید.

  1. هزینه خورد و خوراک در باکو

یکی از جاذبه‌های باکو که به راحتی نمی‌توان از آن گذشت، غذاهای لذیذ و خوشمزه آن است. سراسر باکو اغذیه‌ها و رستوران‌های متنوعی وجود دارد که معمولا این رستوران‌‌ها و اغذیه‌ فروشی‌ها با منوهای خوشمزه و لذیذی از گردشگران میزبانی می‌کنند.

هزینه رستوران‌ها بسته به نوع غذا، موقعیت جغرافیایی، کیفیت، فضای داخلی و... متفاوت است اما حداقل‌ترین هزینه‌ای که برای یک وعده غذا در رستوران باید در نظر بگیرید، به ازای هر نفر حدود 10 منات می‌باشد. دقت داشته باشید که این مبلغ برای رستوران‌های ارزان تخمین زده شده و برای سرو غذا در رستوران‌های مجلل و گران قیمت باید به ازای هر نفر حدود 30 تا 40 منات آذربایجان هزینه، انتظار داشته باشید.

رزرو تور باکو آذربایجان از فلای‌تودی

قطعا رزرو یک تور مناسب، علاوه بر کاهش چشمگیر هزینه‌ها، با داشتن یک برنامه منظم و عالی، لذت سفر را چندین برابر می‌کند. تور باکو فلای‌تودی یکی از بهترین پیشنهادهایی است که به راحتی نباید آن را از دست بدهید، چرا که با وجود این تور سفری خاطره‌انگیز و فراموش نشدنی در انتظار شماست.

 

آذربایجان از فلای‌تودی

علاوه بر رزرو تور باکو 1403 از فلای‌تودی، شما می‌توانید انواع تورهای مسافرتی سایر کشورها را نیز از این مجموعه خریداری کنید. قابل توجه است که مجموعه فلای‌تودی علاوه بر ارائه بهترین تورها، به کاربران خدماتی مانند رزرو انواع تورهای مسافرتی، ارزان‌ترین بلیط‌های هواپیمایی داخلی و خارجی، دریافت انواع ویزا از کشورهای مختلف ( ویزای توریستی، تجاری و سفارت) و فروش مناسبترین بلیط‌های قطار را ارائه می‌دهد.

در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر یا وجود هر گونه مشکل می‌توانید با پشتیبانی مجموعه تماس بگیرید. تیم پشتیبانی فلای‌تودی به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می‌باشد. با وجود احترام فراوانی که فلای‌تودی برای کاربران خود قائل است، به جرئت می‌توان گفت با کمک این مجموعه سفری لذت بخش و فراموش نشدنی در انتظار شماست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه