English

بهترین آگهی‌های فروش خودرو را اینجا ببینید

در این مقاله که برگرفته از مطالب منتشرشده در سایتهای خبرگزاری است، قرار است با 6 دلیل به شما بگوییم که چرا بهترین آگهی‌های خودرو در بازار فقط در نمایشگاه همراه مکانیک پیدا می‌شوند.

بهترین آگهی‌های فروش خودرو را اینجا ببینید
به گزارش خبرگزاری موج

، بزرگ‌ترین مشکل آگهی‌های خودروی بیشتر سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها این است که نظارت دقیقی روی آن‌ها وجود ندارد. به همین دلیل است که هرچند وقت یک بار یک روش کلاهبرداری جدید در این آگهی‌ها باب می‌شود. اگر هم بخواهیم خوش‌بینانه به قضیه نگاه کنیم، باز هم احتمال عدم مطابقت اطلاعات درج شده در آگهی با وضعیت واقعی خودرو یا نقص این اطلاعات وجود دارد. این مشکل باعث می‌شود که خریدار بخت‌برگشته مجبور شود برای پیدا کردن خودروی سالم چند بار هزینه ایاب‌وذهاب و کارشناسی بدهد.

یکی دیگر از مشکلات دیگر این آگهی‌ها، عکس‌های آن‌ها است که معمولاً تعداد کمی دارند و از زوایای خاصی گرفته می‌شوند تا شما به‌سختی به عیوب ظاهری خودرو پی ببرید. وقتی هم که با شور و شوق زیاد برای خرید یک خودرو مراجعه می‌کنید، با مشاهده زوایای پنهان و گزارش اتاق رنگ، ذوقتان حسابی کور می‌شود.

در چنین وضعیتی، آگهی‌های خودروی همراه مکانیک از نظر شفافیت و صداقت یک استثناء محسوب می‌شوند و در این مقاله که برگرفته از مطالب منتشرشده در سایتهای خبرگزاری است، قرار است با 6 دلیل به شما بگوییم که چرا بهترین آگهی‌های خودرو در بازار فقط در نمایشگاه همراه مکانیک پیدا می‌شوند.

 

  1. صداقت و شفافیت حداکثری در آگهی‌ها

صداقت و شفافیت مهم‌ترین اصل انتشار آگهی در همراه مکانیک است. برای اثبات این موضوع، می‌توانید در نمایشگاه آنلاین همراه مکانیک روی یکی از آگهی‌ها کلیک کنید. بعد از باز شدن صفحه مربوط به آگهی، می‌توانید گزارش کارشناسی کامل، مدل، قیمت، وضعیت بیمه و سند، میزان کارکرد و محل بازدید خودرو را مشاهده کنید. در صورت امکان خرید اقساطی، با کلیک کردن روی دکمه خرید اقساطی می‌توانید از جزئیات مربوط به قسط‌ها، پیش‌پرداخت و ... هم به‌صورت کامل مطلع شوید.

تمامی آگهی‌های خودروی همراه مکانیک توسط کارشناسان این پلتفرم و بعد از کارشناسی و بررسی مدارک و احراز هویت مالک درج می‌شوند و در این نمایشگاه خبری از آگهی‌های شخصی و سلیقه‌ای نیست. تمامی این مزایا باعث می‌شوند که با حداکثر 3 بازدید یک خودروی سرحال پیدا کنید.

آگهی‌های فروش خودرو

 

  1. تمامی خودروهای موجود در آگهی‌ها، کارشناسی شده‌اند

آمار تعداد بازدید موردنیاز برای پیدا کردن خودرو که در بخش قبل به آن اشاره شد، بر اساس گزارش سرویس کارشناسی همراه مکانیک به دست آمده است. بر اساس آمار کارشناسان این سرویس بیش از 70 درصد خودروهای کارکرده و 20 درصد خودروهای صفر مشکل فنی و بدنه دارند و به همین دلیل عدم شفافیت و صداقت در آگهی‌ها، جستجو برای پیدا کردن یک خودروی سالم و سرپا را طولانی می‌کند و احتمال خرید خودروی معیوب و مشکل‌دار را بالا می‌برد.

در بخش قبلی میزان شفافیت و صداقت در آگهی‌های خودروی همراه مکانیک را شرح دادیم و در این بخش قرار است به مزیت کارشناسی خودروها در این پلتفرم بپردازیم. در نمایشگاه آنلاین همراه مکانیک هیچ خودروی کارشناسی نشده‌ای وجود ندارد. کارشناسی خودروها هم با کمک کارشناسان کارکشته و تجهیزات به‌روز و پیشرفته انجام می‌شود و به همین دلیل مو لای درز گزارش‌های کارشناسی همراه مکانیک نمی‌رود.

این گزارش کارشناسی در کنار قیمت روز و معاملات واقعی بازار در تعیین قیمت خودرو هم نقش دارد و برای راحتی خیال شما، همراه مکانیک گزارش کارشناسی تمامی خودروهای خود را تا 7 روز تضمین می‌کند.

برای مثال آگهی خرید سمند LX مدل 1401 را کرده و مشاهده کنید که چگونه تمام جزئیات فنی و بدنه حاصل از کارشناسی در آن ذکر شده‌است:

آگهی

  1. پشت هر آگهی یک فروشنده واقعی است

همان‌طور که گفتیم، پیش از درج هر آگهی هویت فروشنده خودرو احراز می‌شود و مدارک خودرو با دقت بررسی می‌شوند. از طرف دیگر همراه مکانیک صفر تا صد فرایند فروش خودرو را بر عهده می‌گیرد و به همین دلیل هر گونه احتمال دلالی و کلاهبرداری از بین می‌رود.

این درحالی است که در سایر پلتفرم‌های درج آگهی خودرو، مشخص نیست که شما با چه کسی طرف هستید و وقتی برای بازدید خودرو مراجعه می‌کنید، احتمال زیادی وجود دارد که با دلال خودرو روبرو شوید و علاوه‌بر گران خریدن خودرو، ممکن است در آینده با مشکلات فنی و حقوقی خودرو هم دست‌وپنجه نرم کنید. کارشناسان همراه مکانیک تا لحظه بستن قرارداد و حتی تعویض پلاک هم همراه شما هستند تا با چنین مشکلاتی مواجه نشوید.

 

  1. تصاویر آگهی‌ها کامل و با کیفیت هستند

در هرکدام از آگهی‌های خودروی همراه مکانیک می‌توانید یک آلبوم کامل از خودروی موردنظر در زوایای مختلف پیدا کنید. عکس بخش‌های مختلف داخل و بدنه خودرو در این آلبوم وجود دارد و مشاهده آن‌ها در کنار گزارش کارشناسی مثل یک بازدید اولیه خواهد بود. این تصاویر توسط کارشناسان همراه مکانیک تهیه می‌شوند و پس از بررسی و تأیید نهایی، در آگهی‌های خودرو قرار می‌گیرند. همچنین اگر در گزارش کارشناسی به عیب و ایرادی اشاره شده باشد، می‌توانید آن را در تصاویر ببینید.

 

 

  1. سخت‌گیری در انتخاب خودروهای آگهی شده

درست است که در بخش قبلی به احتمال وجود عیب و ایراد در خودروهای نمایشگاه همراه مکانیک اشاره کردیم؛ اما این مشکلات جزئی هستند و خودروهایی که عیب و ایراد اساسی دارند اصلاً از فیلتر سرویس کارشناسی همراه مکانیک رد نمی‌شوند. در همراه مکانیک امکان خرید اقساطی خودرویی که خود خریدار پیدا کرده هم وجود دارد؛ اما این خودروها هم باید استانداردهای سفت‌وسخت واحد کارشناسی همراه مکانیک را پاس کنند.

 

  1. تنوع بالای خودروهای کارشناسی شده در آگهی‌ها

همراه مکانیک بزرگ‌ترین نمایشگاه خودروهای کارشناسی شده است و در آن می‌توانید سرپاترین خودروهای صفر، کارکرده، داخلی، خارجی و مونتاژی موجود در بازار را پیدا کنید. همچنین امکان خرید اقساطی تمامی انواع خودرو در همراه مکانیک وجود دارد و برای خرید قسطی آن‌ها کافی است نیمی از مبلغ را به عنوان پیش‌پرداخت واریز کنید. دوره بازپرداخت اقساط هم 2 تا 3 ماه آغاز می‌شود و می‌توانید تعداد قسط‌ها را بین 6 تا 36 ماه تعیین کنید. برای خرید برخی از خودروها حتی به معرفی ضامن هم نیازی ندارید.

برای مشاهده آگهی‌های خرید خودرو همراه مکانیک و اطلاع از شرایط خرید نقد و اقساطی خودرو در این نمایشگاه، روی لینک زیر کلیک کنید:

https://www.hamrah-mechanic.com/cars-for-sale/

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه