English

یعقوب غریب زاده:

پروژه‌های مرمتی در بخش‌های مختلف بازار اردبیل اجرا می‌شود

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان اردبیل به اجرای پروژه‌های مرمتی در بخش‌های مختلف بازار اشاره کرد و گفت: از جمله سرای امام جمعه بعد از سال‌ها مرمت شده و پیشرفت فیزیکی مطلوبی دارد.

پروژه‌های مرمتی در بخش‌های مختلف بازار اردبیل اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، یعقوب غریب زاده، رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان اردبیل گفت: در پی بررسی مشکلات ایمنی بازار، برنامه ریزی لازم جهت ساماندهی انجام شده است.

او افزود: پیرو هماهنگی‌های صورت گرفته با یگان حفاظت اداره کل و همچنین نیروی انتظامی ا یمنی بازار مورد بررسی قرار گرفته و به زودی برخی مشکلات موجود مرتفع می‌شود.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان اردبیل افزود: با توجه به اهمیت بازار تاریخی در جذب و ماندگاری مسافران هماهنگی مطلوبی بین بازاریان و دستگاه‌های امنیتی به وجود آمده تا فعالیت بازار به ویژه در پیک سفر‌ها به شکل مطلوب باشد.

غریب زاده گفت: انتظار می‌رود بازاریان و کسبه بازار یاریگر برنامه‌های نظارتی اداره کل میراث فرهنگی استان باشند تا بتوان این جاذبه کم نظیر تاریخی را به صورت گسترده معرفی کرد.

او همچنین به اجرای پروژه‌های مرمتی در بخش‌های مختلف بازار اشاره کرد و گفت: از جمله سرای امام جمعه بعد از سال‌ها مرمت شده و پیشرفت فیزیکی مطلوبی دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه