English

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خبر داد

دستگیری ۲ جیب بر حرفه ای خانم در اصفهان / کشف ۱۱ فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری 2 جیب بر حرفه ای خانم و کشف 11 فقره جیب بری و کیف قاپی در اصفهان خبر داد.

دستگیری 2 جیب بر حرفه ای خانم در اصفهان  / کشف 11 فقره سرقت

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ محمدرضا خدادوست گفت: ماموران کلانتری 15 اصفهان در مناطق پر تردد  2 زن جوان جیب بر را شناسایی و دستگیر کردند.

وی افزود: هر دو متهم در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و در بازجوئی های تخصصی پلیس به 11 فقره سرقت به روش جیب بری و کیف قاپی اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه مرتکبان این گونه جرائم با انتخاب طعمه های خود در نقاط شلوغ و پر تردد نظیر اماکن و اتوبوس های شرکت واحد به صورت کاملاً حرفه ای و ماهرانه به افراد نزدیک شده و در یک فرصت مناسب اقدام به سرقت از جیب و یا کیف مردم می کنند، خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان به شهروندان توصیه کرد: از به نمایش گذاشتن محتویات کیف خود در اتوبوس ها و مکان های شلوغ خودداری کنید ، از حمل پول نقد پرهیز کرده و از کارت های اعتباری استفاده کنید ، از درج رمز کارت بر روی کارت های بانکی خودداری کنید ، زیپ کیف خود را همواره بسته نگه داشته و در شلوغی اتوبوس کیف را جلوی خود قرار داده و با یک دست خود طوری آن را در دست بگیرید که زیپ یا قفل کیف در دست شما باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    خانمها همه ی مشاغل را از دست آقایان گرفتند.حالا نوبت جیب بری شده این هم از دست جیب برهای مرد در حال گرفتن هستن. چندی دیگر آقایون جیب بر بیکار میشن

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه