English

معاون عمرانی استاندار ایلام:

انتظار از شهرداری‌ها، تغییر و تحول در سیمای شهرهاست

معاون عمرانی استاندار ایلام با بیان اینکه انتظار از شهرداری‌ها، تغییر و تحول در سیمای شهرهاست گفت: همه شهرداران باید بطور شبانه روزی در ایام نوروز پای کار باشند و شهرها را زیبا و پذیرای مسافرین نوروزی کنند.

انتظار از شهرداری‌ها، تغییر و تحول در سیمای شهرهاست
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، سعید هژبری معاون عمرانی استاندار ایلام در جلسه همایش شهرداران و شورای سازمان همیاری شهرداری‌های استان ضمن تبریک ۲۵ اسفند سالروز شهادت مهدی باکری و روز شهردار اظهار کرد: شهرداران در راستای برگزاری انتخابات امسال تکالیف خود را به خوبی انجام دادند که در این راستا شهرداران و مجموعه همکاران آنها تقدیر و تشکر می‌شود.

وی افزود: همه شهرداران باید بطور شبانه روزی در ایام نوروز پای کار باشند و شهرها را زیبا و پذیرای مسافرین نوروزی کنند و سیمای شهرها را متحول نمایند.

وی خاطرنشان کرد: در آستانه سفرهای نوروزی و طرح کاهش تلفات جاده‌ای، همه شهرداران می بایست به وظایف ذاتی خود عمل نموده و با همکاری دستگاه‌های ذیربط اقدامات لازم را به نحو احسن انجام دهند و انتظار می‌رود که استان ایلام بتواند رتبه اول را در این زمینه کسب کند.

معاون استاندار ایلام بیان داشت: در ساخت و ساز شهری تأکید بر بافت فرسوده است که متاسفانه عملکرد شهرداری‌ها در این حوزه قابل قبول نیست و انتظار می رود که شهرداری‌ها اجازه هیچگونه ساخت و ساز غیر مجازی را ندهند.

هژبری با بیان اینکه مهمترین طرح دولت سیزدهم نهضت ملی مسکن است افزود: یکی از مولفه‌های ارزشیابی شهرداران اجرای دقیق و بموقع نهضت ملی مسکن می‌باشد که خوشبختانه ۹۵ درصد شهرداری‌های استان نسبت به صدور پروانه به‌روز شدند.

هژبری با بیان اینکه اعتبارات مناسبی برای پایش تصویری ایجاد شده است ، عنوان کرد: در این زمینه همه شهرهای استان می بایست به سامانه پایش تصویری مجهز شوند که هم بر ترافیک شهری و هم بر خدمات شهری نظارت بیشتری داشته باشند.

 وی در پایان بر ضرورت تسریع در راه اندازی و تکمیل بازارچه‌ها، آمادگی شهرداری ها با توجه به هشدار قرمز مدیریت بحران در روز های آتی ،بروز نمودن سامانه‌های شهرداری ها و پرداخت بموقع حقوق کارکنان شهرداری‌ها تاکید کرد.

همچنین در این جلسه مدیرکل دفتر فنی استانداری ،مدیر کل دفتر شهری ،مدیرعامل سازمان همیاری و نمایندگان شهرداران استان به گزارش عملکرد حوزه‌های خود پرداختند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه