English

رئیس جمعیت هلال احمر کشور:

مردم استان ایلام در طول دفاع مقدس بهترین مرزداران کشور بودند

رئیس جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه مردم استان ایلام در طول دفاع مقدس خوش درخشیدند و بهترین مرزداران کشور بودند افزود: خادمی زائران امام حسین (ع) از دیگر افتخارات مردم این استان است.

مردم استان ایلام در طول دفاع مقدس بهترین مرزداران کشور بودند
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر کشور در همایش گرامیداشت روز جهانی داوطلب گفت: اقدامات خوبی در جهت توسعه زیرساخت ها در استان ایلام انجام گرفته و قطعا این خدمات ادامه خواهد داشت.

کولیوند اضافه کرد: ۱۹۴ آیه در خصوص احسان و نیکوکاری در قرآن کریم وجود دارد که این امر اهمیت کمک و نوعدوستی را نشان می دهد و جمعیت هلال احمر حول آیه "تعاونوا عَلَى البِرّ والتَّقوى‌" فعالیت می کند.

وی در ادامه با بیان اینکه مردم استان ایلام درطول دفاع مقدس خوش درخشیدند و بهترین مرزداران کشور بودند افزود: خادمی زائران امام حسین (ع) از دیگر افتخارات این مردم است.

وی اضافه کرد: جمعیت هلال احمر در سراسر کشور بدون هیچ منت و چشمداشتی در تمام حوادث طبیعی در میدان خدمت رسانی حضور دارند.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور در ادامه با اشاره به اینکه برای اولین بار در کشور  بیش از ۱۰ هزار تن اقلام خوارکی کمک های مردمی جمع اوری شده است اضافه کرد: در صلیب سرخ جهانی عالی ترین نشان صلیب سرخ به جمعیت هلال احمر ایران اهدا شده است.

وی در ادامه عنوان کرد: امروز خانواده شهدا، بزرگان دینی، رزمندگان، ایثارگران الگو ما در جمعیت هلال احمر هستند.

رییس جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه هم اکنون جنایات وحشتناکی که نقض آشکار حقوق بشر است در غزه در حال رخ دادن است عنوان کرد: جمعیت هلال احمر با تمام توان هر به نیازمندان کمک می کند و در این راستا تمامی امکانات را بکار می گیرد.

در ادامه این مراسم سارا فلاحی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در عصری که خشونت دون مایه آن شده، داوطلبان جمعیت هلال احمر فداکاری را انتخاب کرده‌ و قطعا اقدامات آنان جای تقدیر دارد.

فلاحی ادامه داد: انسان مدرن و پست مدرن امروز در برابر هم قرار گرفته‌ و در حال حذف یکدیگر هستند، در حالی امروز بشر بیش‌تر از هر زمان دیگری به مهربانی، ایثار نیاز دارد.

وی خاطرنشان کرد: جای امید است در بین این خشونت‌ها برخی افراد انسان بودن را انتخاب کرده و با تمام توان به هم نوع خود کمک می کنند.

در پایان این مراسم علاوه بر تقدیر از داوطلبان جمعیت هلال احمر استان ایلام، شعب هلال احمر شهرستان های چوار و هلیلان به صورت ویدیو کنفرانس توسط رییس جمعیت هلال احمر کشور افتتاح و ۶۷ کمک جهیزیه به نوعروسان امدادگر اهدا شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه