English

در همایش گرامیداشت روز جهانی داوطلب عنوان شد؛

اجرای ۱۰۸ پروژه داوطلبی توسط جمعیت هلال احمر استان ایلام

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام به خدمات ارائه شده توسط داوطلبان این جمعیت اشاره کرد و افزود: با استفاده از ظرفیت خیرین و داوطلبان ۱۰۸ پروژه داوطلبی در استان ایلام انجام گرفته است.

اجرای ۱۰۸ پروژه داوطلبی توسط جمعیت هلال احمر استان ایلام
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، غلامرضا علیمحمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام در همایش گرامیداشت روز جهانی داوطلب، تجلیل از داوطلبان و خیرین داوطلب هلال احمر که با حضور کولیوند رییس جمعیت هلال احمر استان ایلام برگزار شد اظهار داشت: این جمعیت توانسته از محل کمک های ملی ۷ میلیارد تومان کمک بلاعوض درمانی و ۲ و نیم میلیارد وام قرض الحسنه برای بیماران نیازمند و مددجویان این جمعیت جذب کند. 

وی در ادامه به خدمات ارائه شده توسط داوطلبان این جمعیت اشاره کرد و افزود: با استفاده از ظرفیت خیرین و فعالیت هایی که در قالب ۱۰۸ پروژه داوطلبی از جمله کاروان های سلامت، اردوهای محرومیت زدایی و... انجام گرفته بیش از ۸۰ هزار نفر از جمعیت استان از خدمات این جمعیت بهره مند شده است.

وی به افزایش ۱۶ برابری اعتبارات استانی اشاره کرد و افزود: خوشبختانه تحقق این مهم سبب شده اقدامات مطلوبی جهت خدمت رسانی ارائه شود.

وی خاطرنشان کرد: در اربعین امسال شاهد تحول عظیمی در حوزه زیرساخت ها بودیم که بیشترین تحول در حوزه راه ها انجام گرفت و این امر کاهش آمار سوانح جاده ای را به دنبال داشت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام ادامه داد: در اربعین سال جاری خدمات بسیار چشمگیر و مطلوبی توسط جمعیت هلال احمر استان ایلام به زائران انجام شد.

علیمحمدی در ادامه با اشاره به افزایش ۷ برابری اعتبارات ملی خاطرنشان کرد: پروژه داروخانه جمعیت هلال احمر یکی از بزرگترین پروژه هایی است که تامین دارو به ویژه دارو بیماران خاص را به دنبال دارد.

علیمحمدی در پایان عنوان کرد: روز جهانی داوطلب در جمعیت هلال احمر بهانه‌ای برای تقدیر از کسانی است که بدون چشمداشت و تنها به واسطه وظیفه شهروندی و انسانی خویش برای ایثار و کمک به همنوع اعلام آمادگی کرده و در خط مقدم انسانیت حضوری فعال دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه