English

۲ میلیون و ۷۰۰ هزار داوطلب در کشور با هلال احمر همکاری دارند

رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر ابراز داشت: ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار داوطلب در کشور با هلال احمر همکاری دارند، ۸۶۵ میلیارد تومان کمک نقدی و غیر نقدی سال گذشته جمع آوری شده و ۹۵۰ کاروان ملی سلامت فعالیت داشته است.

 ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار داوطلب در کشور با هلال احمر همکاری دارند
به گزارش خبرگزاری موج

، وحید سلیمی، رئیس سازمان داوطلبان در مراسم گرامی‌داشت روز جهانی داوطلب اظهارداشت: اگر امروز جمعیت هلال احمر ایران جزو ۵ کشور برتر دنیا در حوزه فعالیت‌های هلال احمری است به دلیل تلاش و خدمات داوطلبانه مردم است.

وی افزود: از سال ۱۳۶۴ شمسی سازمان ملل ۵ دسامبر مصادف با ۱۴ آذر را روز جهانی داوطلب اعلام کرد و امسال شعار وزین و زیبای امید را برای این روز نامگذاری کرده و ما افتخار داریم در این جلسه در خدمت بزرگواران باشیم.

سلیمی با اشاره به اینکه ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار داوطلب در کشور با هلال احمر همکاری دارند، گفت: ۸۶۵ میلیارد تومان کمک نقدی و غیر نقدی سال گذشته جمع آوری شده و ۹۵۰ کاروان ملی سلامت فعالیت داشته است.

رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر بیان داشت: همچنین برنامه ملی نذر آب در مناطق کم برخوردار برگزار و بیش از ۸۹۲ میلیارد ریال اعتبار در این زمینه اختصاص داده شده است و در حال حاضر نذر خدمت جایگزین طرح نذر آب شده و خدمات بهداشتی و توانبخشی رایگان و کارآفرینی خلاقانه و اشتغال زایی با تولیدات بومی نیز در این طرح اجرایی می‌شود.

سلیی گفت: در سال جاری ۲۷ هزار بیمار نیازمند، ۵۷۰ میلیارد ریال کمک حمایتی دریافت کرده و ۲۳ هزار نفر از خدمات بانک‌های امانات تجهیزات پزشکی هلال احمر در سراسر کشور بهره‌مند شدند.

وی خاطرنشان کرد: داوطلبان و خیرین سال گذشته بیش از ۲۱۳ هزار بسته غذایی در قالب طرح هلال رحمت تأمین و این بسته‌ها به خانواده‌های کم برخوردار اهدا شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه