English

سرهنگ قدرت حیدری‌زاد:

پلیس برای تامین نظم و امنیت مراسم لیالی قدر آمادگی دارد

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام گفت: پلیس همه تلاش خود را برای برقراری نظم و امنیت انتظامی و ترافیکی در لیالی قدر خواهد کرد.

پلیس برای تامین نظم و امنیت مراسم لیالی قدر آمادگی دارد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، سرهنگ قدرت حیدری زاد در این خصوص بیان داشت: پلیس شهرستان ایلام به منظور هر چه بهتر برگزار شدن مراسم شب های قدر با بکارگیری حداکثری نیرو ها، ضمن پوشش ترافیکی معابر به منظور تامین نظم و امنیت شهروندان در اطراف مساجد و تکایا و اماکن مذهبی اقدام به اجرای طرح های انتظامی خواهد کرد .

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام افزود: در شب های لیالی قدر از ساعت 21:30 تا پایان مراسمات عوامل انتظامی به صورت ویژه اماکن مذهبی ، مساجد و محل های برگزاری مراسم لیالی قدر را تحت رصد اطلاعاتی و انتظامی قرار داده تا ضمن برقراری امنیت ، تردد و عبور و مرور شهروندان و مراجعین به این مراکز تسهیل گردد.

سرهنگ حیدری زاد در پایان با اشاره به اینکه پلیس همه تلاش خود را برای برقراری نظم و امنیت انتظامی و ترافیکی در جهت ارائه خدمات به عموم شهروندان و همچنین روزه داران عزیز خواهد کرد از شهروندان تقاضا کرد : همشهریان فهیم ایلامی ضمن التماس دعا برای فرزندان خود در مجموعه انتظامی همانند سنوات قبل همکاری و همراهی خود با ماموران انتظامی داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه