English

سرهنگ براتی:

انجام فعالیت‌های روزانه در سایه امنیت نیروی انتظامی است

فرمانده نیروی انتظامی در نشست خبری اظهارکرد: امنیت اگر نباشد انجام کار و فعالیت در جامعه غیر ممکن است.

 انجام فعالیت‌های روزانه در سایه امنیت نیروی انتظامی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، غلامرضا براتی به مناسبت هفته نیروی انتظامی در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت هفته انتظامی  که با شعارپلیس هوشمند امنیت پایدار  شروع شد گفت: هفته نیروی انتظامی یادآور افتخارات دلیر مردانی است که مخلصانه در راه اعتلای ارزش‌های انقلاب و آسایش فرزندان این آب و خاک انجام‌وظیفه می کنند‌.

وی با بیان این مطلب که برای برقراری نظم و امنیت شهدای فراوانی تقدیم انقلاب نموده ایم اظهار داشت : از اهداف مهم ناجا جلب و افزایش مشارکت مردمی و ارتقای سرمایه اجتماعی پلیس است تا بتوانیم عملکرد خود را در این ایام به مردم ارائه دهیم.

این مقام انتظامی در ادامه با اشاره به سخنان مقام‌معظم رهبری که فرمودند کارکنان نیروی انتظامی که آسایش و امنیت جامعه را فراهم می کنند در واقع از مجاهدان راه خدا هستند با اشاره به اهمیت موضوع امنیت اظهار کرد: امنیت از مسائل مهم جامعه محسوب می شود که در این رابطه آیات و روایات فروانی بیان شده و بدون امنیت تمام عرصه های فعالیت‌های فرهنگی، دانشگاهی و روزمره  غیر ممکن بوده و با مشارکت اجتماعی امنیت پایدار در سطح جامعه فراهم‌می شود.

براتی گفت: امنیت یک وظیفه ملی است و تمام دستگاه ها در ایجاد امنیت نقش مهمی دارند و بخش عمده آن بر عهده پلیس است.

این مقام انتظامی شهرستان در رابطه با اقدامات و عملکرد پلیس  تشریح کرد: مردم مشارکت بسیار خوبی در اطلاع رسانی جرایم داشته اند که  یازده درصد کاهش وقوع جرم را شاهد بوده ایم.

وی در ادامه انجام اقدامات توضیح داد : جرایم خشن به38درصد کاهش یافته و یازده درصد سرقت موتور سیکلت ،جیب بری پنج درصد ،کشت و زمین نه درصد  اماکن خصوصی دو درصد و سرقتهای اماکن دولتی نوزده درصد و سرقت کابل 34  و سرقت احشام 33درصد کاهش داشته ایم.

در خصوص دستگیری سارقین افزایش 7 درصدی داشته ایم ودر بحث سرقت های داخل خودرو و کشف وسایل 23 درصد کاهش وقوع جرم را شاهد بوده ایم.

وی از اجرای  بیش از هزار طرح توسط کلانتری‌ها و پلیس و معاونت ها در شهرستان خبردادو اضافه کرد:  بیش از 34 هزار تماس تلفنی با 110داشته ایم که 34هزار مورد پیگیری شده است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان از دستگیری سارقان منازل خبردادو اعلام کرد: سامانه 197که برای ارتباط با مردم است ،شهروندان با سامانه 197 ضمن بیان موارد خود، انتقادات و پیشنهادات آنها نیز منعکس شده است.

وی افزود: دستگیری باند دو نفره سارقان خودرو و همچنین دستگیری  باند دو نفره سارقان به عنف موتورسیکلت و گوشی موبایل نیز از اقدامات دیگر همکاران بود.

براتی در ادامه فعالیت‌ها و اقدامات نیروی انتظامی گفت: کشفیات سیم برق و دستگیری باند سه نفره جاعلان اسناد و مهرهای  کلیه ادارات دولتی که بیش ار 277مهر ادارات بوده و دستگیر شده اند،نیز از کارهای دیگر این نهاد است.

براتی گفت: همچنین دستگیری توزیع کنندگان سکه های تقلبی از دیگر فعالیت‌های نیروی انتظامی بوده و کشف هفت درصدی مواد مخدر نسبت به شش ماه گذشته از دیگر اقدامات نیروی انتظامی بوده است.

وی افزود: در بخش تصادفات فوتی و جرحی و خسارتی کاهش 52 درصدی تصادفات درون شهری  را داشته ایم واز ابتدای سال جاری 8 هزار اتومبیل شماره گذاری شده و در حوزه معاونت عمومی 600 درخواست پزشکی صادر و افزایش دویست و ده درصدی را شاهد بوده ایم.

این مقام انتظامی در خصوص طرح های پلیس تشریح کرد: پنج طرح در پلیس فتا صورت گرفته و 150فقره حساب اینترنتی با محتوای مجرمانه شناخته شده است؛ همچنین پلیس اطلاعات 500 مورد پلمپ صنوف متخلف را انجام داده  که این مورد  افزایش سی و پنج درصدی داشته است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خمینی شهر در پایان از 2593 مورد بازدید از اماکن عمومی خبرداد و گفت: افزایش مهارت‌های اجتماعی در سطح شهرستان از دیگر اقدامات شش ماه سال جاری نیروی انتظامی بوده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه