English

استاندار گیلان:

امنیت بنیان اصلی برای تمامی فعالیت های جامعه است

به مناسبت هفته نیروی انتظامی صبح امروز صبحگاه مشترک یگان ها انتظامی استان گیلان با حضور استاندار گیلان برگزار شد.

امنیت بنیان اصلی برای تمامی فعالیت های جامعه است

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، در این ویژه برنامه مصطفی  سالاری با ادای احترام به شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای انتظامی، به جایگاه این نهاد در امنیت همه جانبه ایران اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: به یقین امنیت بنیان اصلی برای تمامی فعالیت های جامعه است که ارزش و جایگاه آن بر هیچکس پوشیده نیست.

وی توسعه اقتصادی، اجتماعی، عمرانی و ... را در گرو برقراری امنیت در جامعه خواند و گفت: امنیت به عنوان زیربنا و محور توسعه از زوال اقتصاد و فرهنگ جلوگیری می کند.

گیلان- صبحگاه مشترک

اشتغال و سرمایه گذاری تحت تاثیر امنیت در جامعه قرار دارد

نماینده عالی دولت در گیلان خاطرنشان کرد: اشتغال و سرمایه گذاری نیز تحت تاثیر امنیت در جامعه قرار دارد و تمام تلاش ها و تزریق بودجه برای اصلاح و سازندگی جامعه بدون برقراری امنیت بی اثر است.

استاندار گیلان با بیان اینکه مقوله امنیت در ایران اسلامی با تعامل و هم افزایی آحاد جامعه همراه است، خاطرنشان کرد: رویکرد نیروی انتظامی در اجرای وظایف بر پایه مشارکت جویی و تعامل با مردم است که می تواند الگویی برای دیگر نهادهای اجرایی باشد.

گیلان-+ صبحگاه مشترک

سالاری با تقدیر از زحمت ها و مجاهدت های جان برکفان نیروی انتظامی، ضمن آرزوی اقتدار روزافزون برای این نهاد هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت و از زحمات سردار اسحاقی فرمانده انتظامی گیلان برای گسترش امنیت با رویکرد مردمی در استان تقدیر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه