English

فرمانده قرارگاه غرب ارتش:

نیروی مسلح و ارتش تمام‌ قد در مقابل هر تهدیدی ایستاده است

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در غرب کشور با اشاره به آمادگی کامل نیروهای مسلح، گفت: سربازان ولایت آماده پاسخگویی به هر نوع تهدید دشمنان هستند.

نیروی مسلح و ارتش تمام‌ قد در مقابل هر تهدیدی ایستاده است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، امیر فرهاد آریانفر در دیدار با فرمانده انتظامی استان کرمانشاه به مناسبت هفته ناجا، به آمادگی نیروهای مسلح و ارتش اشاره و اظهار داشت: نیروهای ارتش، سپاه، بسیج و انتظامی پادررکاب ولایت آماده جان‌فشانی درراه اسلام و انقلاب هستند.

وی ادامه داد: هر از چند گاهی دشمنان دست به تهدید ایران می‌زنند، اما خود آن‌ها نیز از اقتدار کشورمان آگاه و به‌خوبی می‌دانند کوچک‌ترین اقدام آن‌ها علیه امنیت جمهوری اسلامی به پشیمانی همیشگی برای خودشان تبدیل می‌شود.

آریانفر بابیان اینکه تلاش مذبوحانه دشمن برای ضربه زدن به‌نظام و انقلاب اسلامی در 40 سال اخیر همواره با شکست مواجه شده است، گفت: جهان استکبار در دوران 8 سال دفاع مقدس هرچه داشت رو کرد، اما در جنگی نابرابر با فضاحت و سرشکستگی میدان را ترک کرد.

فرمانده قرارگاه غرب ارتش ادامه داد: پس از جنگ تحمیلی، دشمنان انقلاب سخت‌ترین تحریم‌ها را علیه ملت ایران اعمال کردند ولی بازهم راه به‌جایی نبرده و ملت ایران استوار و مقام محکم‌تر از همیشه پشت سر رهبر فرزانه انقلاب قرارگرفته‌اند و اهداف نظام را به‌پیش می‌برند.

وی گفت: سربازان ولایت در نیروهای مسلح آماده هستند تا هرگونه تحرک دشمن را خنثی و در صورت تعدی و تجاوز آن‌ها پاسخی دندان‌شکن به آنان بدهند.

امنیت امروز کشور مدیون تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی است

 آریانفر در ادامه به فرارسیدن هفته نیروی انتظامی اشاره و اظهار کرد: اگر امروز امنیتی پایدار در جای‌جای ایران اسلامی حکم‌فرماست به خاطر تلاش‌های شبانه‌روزی مأموران انتظامی است که از آسایش خود گذشته‌اند تا امنیت جامعه حفظ شود.

وی همچنین از امنیت موجود در استان کرمانشاه ابراز رضایت کرد و گفت: با تلاش‌های فرمانده و کارکنان انتظامی استان شاهد وضعیت مطلوبی ازلحاظ مباحث امنیتی در این دیار هستیم که جای قدردانی دارد.

وی در پایان آمادگی ارتش را برای هرگونه همکاری با نیروی انتظامی اعلام و از خدمات و تلاش‌های صورت گرفته توسط پلیس قدردانی کرد.

در این دیدار سردار منوچهر امان‌اللهی، فرمانده انتظامی کرمانشاه نیز با قدردانی از حضور فرمانده و مسئولان قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور، اظهار داشت: پلیس با همه توان آماده برقراری امنیت در جامعه و جلب رضایت مردم است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه