English

از ابتدای سال جاری تاکنون:

‍ ایلامی ها بیش از ۱۶ میلیارد ریال صدقه دادند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام گفت: مردم نیکوکار این استان در 5 ماهه نخست امسال بیش از 16.5 میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند.

‍ ایلامی ها بیش از 16 میلیارد ریال صدقه دادند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، قنبر موسی نژاد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام با اشاره به اینکه میزان صدقه هدف گذاری شده و قابل پیش بینی برای امسال حدود 40 میلیارد ریال است ،افزود: میزان صدقه جمع آوری شده تاکنون حدود 42 درصد میزان هدف گذاری شده و برنامه تا پایان امسال است.

وی بااشاره به اینکه  صدقات مردم نیکوکار این استان از طریق بیش از 58 هزار صندوق جمع آوری می شود،اظهار داشت: حدود 6.5 میلیارد ریال صدقه نیز در این مدت از طریق غیرحضوری و به روش  الکترونیک جمع آوری شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام به پرداخت صدقه به روش های الکترونیکی و غیر حضوری اشاره و تصریح کرد: به منظور دسترسی آسان هم استانی های عزیز پرداخت صدقه به روش های گوناگونی در این زمینه طراحی شده است.

موسی نژاد به افزایش پرداخت صدقه به روش های غیر حضوری  اشاره و خاطرنشان کرد: علاوه بر درگاهها و ابزارهای گوناگونی که  در این زمینه طراحی و در اختیار مردم قرار گرفته است، کارکنان حوزه مشارکت های این نهاد به منظور دسترسی راحت مردم به پرداخت غیرحضوری صدقات به درب منازل مردم و مشترکین صدقات مراجعه و از طریق دستگاه های پوز اقدام به جمع آوری صدقات مردم خواهند کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام گفت: به همین منظور شماره کارت  0057‌‌‌‌‌‌- 5003‌‌‌‌‌‌- 9979‌‌‌‌‌‌- 6037  و همچنین سامانه دریافت آنی پرداخت#  084* 8877 * و همچنین ارسال عدد 1 به سر شماره 8877 طراحی و در اختیار مردم نوع دوست استان قرار گرفته است.

موسی نژاد به  مصارف صدقات در استان اشاره کرد و افزود:صدقاتی که ماهیانه جمع آوری می شود در زمینه کمک به تأمین مسکن نیازمندان، خدمات درمانی، پرداخت کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان، کمک به تأمین جهیزیه زوج ها و کمک های ابن سبیل به نیازمندان هزینه می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه