English

قنبر موسی نژاد:

۵ هزار بسته گوشت تازه بین مددجویان کمیته امداد ایلام توزیع شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام گفت: به مناسبت اعیاد مبارک قربان و غدیر بیش از 5 هزار بسته گوشت قرمز تازه در بین خانواده های مددجو و نیازمند این استان در حال توزیع است.

5 هزار بسته گوشت تازه بین مددجویان کمیته امداد ایلام توزیع شد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام،قنبر موسی نژاد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام افزود:این تعداد بسته گوشت که بیش از 10 هزار کیلوگرم است با مشارکت یکی از خیرین و نیکوکاران خارج از استان تهیه و برای توزیع در اختیار کمیته امداد استان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه ارزش هر یک از این بسته های گوشت حدود 250 هزار تومان است،اظهار داشت: این بسته ها در مناطق با درجه محرومیت بالا و با اولویت مناطق حاشیه نشین  و سکونت گاههای غیر رسمی توزیع می شوند.

موسی نژاد با اشاره به  اینکه در روزعید سعید قربان نیز بیش از هزار و 300 راس دام اهدایی مردم نیکوکار استان پس از ذبح و بسته بندی در قربانگاههای کمیته امداد در بین نیازمندان این استان توزیع شده است، تصریح کرد:توزیع 5 هزار و 200 بسته گوشت علاوه بر آن تعداد دامی است که قبلا ذبح و توزیع شده اند.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام کمک به موضوع تغذیه خانواده های مددجو و حمایت از آنان در شرایط سخت اقتصادی و تورم را  از اهداف این نهاد در این زمینه عنوان و خاطرنشان کرد: از مردم نیکوکار استان و خارج از استان برای مشارکت در تامین نیازهای ضروری خانواده های مددجو دعوت می کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه