English

رئیس قوه قضائیه:

حاشیه نشینی می‌تواند تبعات جدی اجتماعی و قضایی را به دنبال داشته باشد

رئیس قوه قضائیه مسئله حاشیه نشینی را یکی دیگر از مسائل مهم استان ایلام عنوان کرد که می‌تواند تبعات جدی اجتماعی و قضایی را به دنبال داشته باشد،گفت:برنامه ریزی برای ساماندهی به این مهم ،یکی از اولویت‌های اصلی مسئولان در استان باشد.

حاشیه نشینی می‌تواند تبعات جدی اجتماعی و قضایی را به دنبال داشته باشد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام،حجت الاسلام غلامحسین اژه ای رئیس قوه قضائیه در جریان سفر به استان ایلام در شورای تامین این استان حضور یافت و به بررسی مهمترین مسائل امنیتی انتظامی استان پرداخت و افزود: مهمترین مسئله استان ایلام موضوع بیکاری است و باید اولویت اصلی همه دستگاه‌ها دراین استان برنامه دراز مدت برای حل این مشکل عمده و مهم باشد تا خروجی آن برای مردم قابل لمس باشد.

وی به گزارش استاندار ایلام از وضع پروژه‌های اقتصادی و سرمایه‌ای نیمه‌تمام در این استان اشاره و اظهار داشت:لازم است که مجموعه استان هر پروژه سرمایه‌گذاری نیمه تمامی که می‌تواند نقش موثری در افزایش اشتغال و رفع مشکلات و رونق اقتصادی استان ایلام داشته باشد را احصاء کرده و برای پیگیری در اختیار ما قرار دهد.

رئیس قوه قضائیه تصریح کرد:ما با همه امکانات خود پیگیر رفع مشکلات این پروژه‌ها خواهیم بود و این امید نیز وجود دارد که در دولت جدید این طرح‌ها به سرانجام برسد چرا که آیت الله رئیسی انگیزه لازم در این زمینه را دارد.

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای به وجود برخی مشکلات و مسائل قضایی در موضوع سرمایه گذاری و واحد‌های اقتصادی فعال استان ایلام نیز اشاره و خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی آماده است که هر مشکلی در این زمینه وجود داشته باشد را رفع کرده و برای رونق تولید تلاش کند.

بر همین اساس رئیس قوه قضائیه، دادگستری کل استان ایلام را مامور کرد در رابطه با حمایت ازبنگاه‌هایی که به دلیل مشکلات بانکی به تعطیلی کشیده شده اند،با بررسی و شناسایی، نسبت به حل مشکلات آن‌ها اقدام کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه