English

آیت الله سید احمد خاتمی:

ایلامیان مردمی ولایتمدار، دوستدار و پاسدار نظام و انقلاب هستند

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه ایلامیان مردمی ولایتمدار، دوستدار و پاسدار نظام و انقلاب هستند، گفت: سه هزار شهید، 331 آزاده، 10هزار و 183 جانباز مصداق بارز و ملموس علاقمندی مردم ایلام با نظام و انقلاب است‌.

ایلامیان مردمی ولایتمدار، دوستدار و پاسدار نظام و انقلاب هستند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام،آیت الله سید احمد خاتمی عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری در مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر در مصلی شهر ایلام به رشادت های مردم ایلام در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود:مردم ایلام یک هفته زودتر از کشور وارد جنگ هشت ساله شده و افتخارات زیادی برای این کشور رقم زدند و شهدای زیادی نیز تقدیم نظام کردند.

وی به حضور پررنگ مردم ایلام در انتخابات 28 خردادماه اشاره کرد و گفت:حضور 63 درصدی مردم ایلام در انتخابات مایه فخر نظام و یک افتخار بزرگ برای کشور محسوب می شود و مردم ایلام با حضور و مشارکت بالا در انتخابات شکرگذار نعمت نظام اسلامی بودند و بار دیگر پایبندی خود را به آرمان انقلاب ثابت و توطئه دشمنان را خنثی کردند.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و 72  تن از یاران امام،تصریح کرد: این 72 نفر آزاده و ستاره درخشان آسمان ولایت بودند که توسط جبهه استکبار پر پر شدند.

آیت الله خاتمی به جانفشانی روحانی مبارز ایلامی حجت الاسلام شیخ محمد تعمیرکاری اشاره و تصریح کرد: آزار و اذیت فراوان، تبعید سه سال به بافت کرمان،2 سال تبعید به مشکین شهر و 8 ماه در جاهای دیگر نمونه هایی از مصائب و دشواری های این روحانی سرافراز ایلامی در دوران حکومت طاغوت بود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه  آمریکا در ایجاد داعش، ناامنی های افغانستان، عراق و دیگر کشورهای منطقه و همچنین ایجاد گروه های تکفیری نقش اساسی داشته است،گفت:ذات دولتمردان آمریکایی با ریختن خون مظلومان عجین شده است که امیدواریم این نظام به زودی در دنیا سرخورده و نابود شود.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری، رفع مشکلات کشور به دست آمریکا را تصوری اشتباه خواند و افزود: برای رفع مسائل و مشکلات کشور باید به ظرفیت جوانان و تولید داخل تکیه کنیم.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه نفرین ما از آمریکا مصداق بارز تبری و ارادت ما به نظام نیز مصداق تولی است،اظهار داشت:افتخار ما ایرانیان این است که از جبهه استکبار تنفر داریم و به آرمان های انقلاب نیز پایبند هستیم.

وی اظهار داشت:این هفته، یادآور نقض حقوق بشر آمریکایی است که می توان به انفجار بمب در مسجد ابوذر و سوء قصد به مقام معظم رهبری، هفتم تیرماه شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یارانش و12 تیر پرتاب 2 موشک به هواپیما مسافربری که در این حادثه 66 کودک زیر 13 سال، 50 زن و مابقی مسافران جان خود را از دست دادند، اشاره کرد.

آیت الله خاتمی با یادآوری 6 تیر و سوء قصد علیه مقام معظم رهبری در مسجد ابوذر اشاره و خاطرنشان کرد: این عالم وارسته پس از انفجار بمب تا مرز شهادت رفت اما خدا خواست که این نعمت برای ملت و کشور بماند.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه نگاه ما از اسلام برگرفته از تفکر امام (ره) است که از جلوه های برجسته ادبی آن مساعدت و پشتیبانی از نظام اسلامی است،گفت:با وجود تمام مشکلات، آرزوی رهبر معظم انقلاب این است که احکام اسلامی ، قرآنی و اسلام ناب محمدی در این کشور پیاده شود که این اسلام در زمان طاغوت ممنوع بود.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه کشور بزرگ ایران تاکنون به موفقیت زیادی در ابعاد مختلف رسیده است، افزود: البته تا رسیدن به قله، فاصله داریم که امیدواریم با اهتمام نیروهای جهادی و انقلابی در زمان تعیین شده با اهداف خود برسیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه