English

رئیس بسیج اصناف کشور:

دولت خواهان ساماندهی بازار به نفع مصرف کننده و تولید کننده است

رئیس بسیج اصناف کشور گفت: قطع به یقین ساماندهی بازار موضوع بسیار مهمی است که معاون اول رئیس جمهور در دیدار با اصناف بیان کردند، آنچه در این جمع گفته شد نشان از دغدغه دولت داشت .

دولت خواهان ساماندهی بازار به نفع مصرف کننده و تولید کننده است
به گزارش خبرگزاری موج

، غلامرضا حسن پور رئیس اصناف کشور در خصوص سخنان اخیر معاون اول رئیس جمهور مبنی بر همکاری در ساماندهی و متوازن سازی بازار شب عید به مسوولیت اصناف اشاره کرد و گفت: ما بر این باور هستیم تا جایی که امکان وجود دارد باید فاصله بین تولید و مصرف کننده را به عنوان برگ برنده کاهش دهیم تا تورم مصرف کننده کاهش بیابد و از سوی دیگر عرضه کالا و گردش مالی تولید کننده بیش از پیش افزایش بیابد. 

وی درادامه خاطر نشان کرد: قطع به یقین ساماندهی بازار موضوع بسیار مهمی است که معاون اول رئیس جمهور در دیدار با اصناف بیان کردند، آنچه در این جمع گفته شد نشان از دغدغه دولت داشت مبنی بر این موضوع که ضمن عدم متضررشدن تولید کننده و خریدار، کالای تولید شده به فروش برسد و نیاز متقاضیان به درست ترین شکل ممکن پاسخ داده شود. 

وی درباره ساماندهی بازار شب عید گفت: حذف واسطه ها بخشی از مساله ساماندهی بازار است. این موضوع بدین جهت حائز اهمیت است چرا که منجر به حذف واسطه های غیر ضروری و کاهش فشار تورمی می شود که با دست به دست شدن کالا زمینه ساز بالا رفتن قیمت کالاهای مختلف می شود. 

غلامرضا حسن پور رئیس اصناف کشور در پایان گفتگو تصریح نمود: در قانون نظام صنفی، اصناف موظف به کنترل بازار شده اند اما این موضوع به منزله عدم نظارت دولت در بازار نیست، بلکه لازم است دولت محترم نیز در شب عید و در آستانه شروع ماه مبارک رمضان بر اتحادیه ها و اتاق های بازرگانی نظارت کند تا مردم در موضوع بازرسی هایی که دولت صورت می دهد آسوده خاطر شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه