English

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران مطرح کرد؛

بازار عرضه و تقاضای مازندران در آرامش / وفور کالاهای اساسی در فروشگاه‌های استان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: بازار عرضه و تقاضا در استان مازندران در آستانه ماه مبارک رمضان و عید نوروز در آرامش و کالاها به وفور در فروشگاه‌ها موجود است.

بازار عرضه و تقاضای مازندران در آرامش / وفور کالاهای اساسی در فروشگاه‌های استان

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حسن خیریانپور با بیان اینکه کمبود گوشت مرغ باتوجه به تمهیدات اندیشیده شده و ذخیره کافی این قلم غذایی در استان به هیچ عنوان وجود ندارد، اظهار داشت: قیمت یک کیلو گوشت مرغ منجمد در بازار استان ۴۳ هزار تومان برای مصرف کننده بوده و فروش این قلم غذایی بیشتر از نرخ مصوب تخلف است.

وی با بیان اینکه، کمبود گوشت مرغ در بازار استان شایعه است، ادامه داد: اما در عوامل توزیع این قلم غذایی به فروشگاه ها با مشکلاتی مواجه بودیم که سازمان جهاد کشاورزی برای افزایش نیروی انسانی در این حوزه تلاش خواهد کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران اضافه کرد: عرضه گوشت مرغ و دیگر اقلام ویژه تنظیم بازار در شهرستان ها تنها معطوف به چهار تا پنج فروشگاه نباشد و حتی در فروشگاه های روستایی و بین راهی هم این اقلام غذایی توزیع شود.

وی بیان داشت: باتوجه به حضور میلیونی گردشگر به مازندران باید پیش بینی ها در تأمین اقلام اساسی با جدیت در دستور کار قرار گیرد و فرمانداران در صورت کمبود احتمالی اقلام اساسی با قید فوریت با نامه نگاری مراتب را به استانداری اطلاع دهند.

خیریانپور ابراز داشت: همچنین در بحث عرضه میوه، آجیل، شیرینی، گوشت قرمز و ماهی باید نظارت ها افزایش یابد و تمامی اقلام اساسی براساس نرخ مصوب تنظیم بازار در فروشگاه به دست مصرف کننده برسد.

وی افزود: ۲۷۹ نانوایی کشیک نوروزی در استان فعالیت خواهند داشت و خبازان باید از صبح تا ساعت ۲۳ هر شب در ایام نوروز به شهروندان خدمات دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: افزایش تقاضا برای خرید کالای اساسی نباید منجر به گران‌فروشی شود و بازرسان باجدیت نظارت بر بازار اقلام اساسی را دنبال خواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه