English

بنا بر تاکید وزیر صمت:

خام‌فروشی فولاد ممنوع!

وزیر صمت گفت: مهمترین موضوعی که در وزارت صمت در خصوص فولاد پیگیری می‌شود این است که با فاصله گرفتن از خام‌فروشی بتوانیم وارد زنجیره تولید مقاطع فولادی شویم.

خام‌فروشی فولاد ممنوع!
به گزارش خبرگزاری موج

، عباس علی آبادی وزیر صمت در افتتاح بزرگترین مجموعه فولادی تولید لوله های بدون در کشور در زنجان اظهار داشت: استان زنجان ظرفیت بسیار بالایی در فناوری دارد و ‌کارخانجاتی که بازدید شد از جمله کارخانه‌های مهم و فناورانه است.

وی افزود: باید تلاش کنیم ارتباط این کارخانجات را با سایر صنایع برقرار کنیم چرا که این همکاری می‌تواند بهره‌وری را در استفاده از ظرفیت‌ها افزایش دهد.

وزیر صمت تصریح کرد: مهمترین موضوعی که در وزارت صمت در خصوص فولاد پیگیری می‌شود این است که با فاصله گرفتن از خام فروشی، بتوانیم وارد زنجیره تولید مقاطع فولادی شویم  که کاربرد صنعتی دارند و در تکمیل زنجیره  صنایع نفت تأثیرگذار است؛ باید  بتوانیم مسیر صنعت را باز کنیم چرا که  عملاً سود آن به کارگران می‌رسد.

علی آبادی همچنین در آیین افتتاح کارخانه ریسندگی نخ ظریف اکرولیک( میکرو) شرکت سیمین نخ ظریف شهرستان ابهر استان زنجان اظهار کرد: یکی از حلقه‌های صنعت نساجی را  امروز در ابهر افتتاح کردیم و باید تلاش کنیم این صنعت بقا و دوام خود را حفظ کند.

وی با تأکید بر اینکه صنعت نساجی یک صنعت مادر، پایه‌ای و اشتغالزاست‌ گفت: با توجه به آن که صنعت نساجی یکی از نیاز‌های اساسی کشور است توسعه آن در  تمامی حلقه‌های زنجیره تولید الزامی است؛ سرمایه در گردش در صنعت نساجی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است باید با دستگاه‌های مربوطه صحبت کنیم تا نیاز این صنایع را به منابع مالی تامین کنند.

گفتنی است که عباس علی‌آبادی وزیر صمت امروز در قالب سفر هیئت دولت به استان زنجان سفر کرد و واحدهای مختلف تولیدی از جمله سیمین نخ ظریف، فولاد آسین، فولاد البرز غرب، شیشه زنگان پارس، سرجین بافت و آندیا فولاد را افتتاح کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه