English

رئیس سازمان برنامه و بودجه:

به‌دلیل کسری‌هایی که در بودجه وجود دارد، قوه قضائیه در ارائه خدمات دچار مشکل شده است

رئیس سازمان برنامه و بودجه ابراز کرد: به‌دلیل کسری‌هایی که در بودجه وجود داشته و دارد، قوه قضاییه در ارائه خدمات دچار محدودیت و مشکل شده است. باید بتوانیم با همفکری و برگزاری جلسات بیشتری مسائل حل و فصل شود.

به‌دلیل کسری‌هایی که در بودجه وجود دارد، قوه قضائیه در ارائه خدمات دچار مشکل شده است

به گزارش خبرگزاری موج، داود منظور، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه در نشست معاونان قوه قضائیه گفت: دیدگاه ما در سازمان این است که دغدغه‌ها را بشنویم و ترتیب‌ اثر دهیم، وظیفه ما پشتیبانی دستگاه‌های خدمات‌رسانی است؛ چه در قوه قضاییه، چه  مجریه و چه در مجلس. به‌هرحال، برخی نگرانی‌هایی که اشاره شد،  بحق است.

وی افزود: سازمان برنامه و بودجه باید بتواند پشتیبانی‌های لازم را انجام دهد و مردم هم خدمات بهتری دریافت کنند و رضایت بیشتری حاصل‌ شود. 

منظور گفت: به‌دلیل کسری‌هایی که در بودجه وجود داشته و دارد، قوه قضاییه در ارائه خدمات دچار محدودیت و مشکل شده است. باید بتوانیم با همفکری و برگزاری جلسات بیشتر، مسائل حل و فصل شود.

وی ادامه داد: قوه قضاییه نماد حاکمیت است و مردم بیش از حد به عدلیه توجه می‌کنند. مردم اگر به یک دستگاه مراجعه کنند و خدمت دریافت نکنند، شاید گلایه‌مند نشود، اما اگر در قوه قضاییه خدمت‌رسانی به‌موقع و دقیق و احقاق‌حق حاصل نشود، باعث ناراحتی و نارضایتی مردم می‌شود و قابل جبران نیست، لذا وظیفه خود می‌دانیم که تمام تلاش و توان خود را به‌کار گیریم تا قوه قضاییه بتواند  مأموریت‌های مهم خود را انجام دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه