English

وزیر ارتباطات:

سرعت دانلود در بستر فیبر نوری ۹۳۷ مگابیت بر ثانیه است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ابراز داشت: سرعت دانلود در بستر فیبر نوری ۹۳۷ مگابیت بر ثانیه است و برای راه اندازی فیبرنوری در کشور بین ۴ تا ۱۰ میلیون ریال باید هزینه شود.

سرعت دانلود در بستر فیبر نوری ۹۳۷ مگابیت بر ثانیه است

به گزارش خبرگزاری موج، عیسی زارع‌پور در آئین افتتاح طرح فیبر نوری قزوین اظهار کرد: یکی از اصلی‌ترین سیاست‌های توسعه‌ای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات توسعه ارتباطات بر مبنای فیبر نوری است.

وی با بیان اینکه با توسعه فیبرنوری مشکل اینترنت در کشور به صورت زیرساختی و ریشه‌ای حل خواهد شد، افزود: به دنبال این هستیم تا توسعه فیبرنوری تا پایان دولت سیزدهم به عنوان یک اولویت رشد قابل محسوسی در کشور داشته باشد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ، استان قزوین را جزو استان‌های پیشرو در کشور در حوزه توسعه فیبرنوری دانست و عنوان کرد: با همراهی مدیریت شهری بدون شک توسعه فیبر نوری تا پایان سال در قزوین می‌تواند به اتمام برسد.

وی با تاکید بر اینکه توسعه فیبرنوری زمینه ساز تحولی بزرگ در کشور خواهد بود، بیان کرد: ایجاد اشتغال پایدار یکی از دستاوردهای توسعه فیبرنوری و تسهیل ارتباطات اینترنتی در کشور خواهد بود.

زارع‌پور با بیان اینکه سرعت دانلود در بستر فیبر نوری ۹۳۷ مگابیت بر ثانیه است، تاکید کرد: هزینه راه‌اندازی فیبر نوری بسیار کاهش پیدا کرده است.

وی در پایان یادآور شد: برای راه اندازی فیبرنوری در کشور بین ۴ تا ۱۰ میلیون ریال باید هزینه شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه