English

وزیر اقتصاد و دارایی:

گشایش‌های بین‌المللی برای اقتصاد ایران در راه است

وزیر اقتصاد گفت: در شرایطی که دشمن برای ضعیف ماندن و منزوی کردن اقتصاد ایران تلاش می‌کند، همت دولت سیزدهم با همکاری فعالان اقتصادی این است که بر اراده طرف مقابل غلبه کند .

گشایش‌های بین‌المللی برای اقتصاد ایران در راه است

به گزارش خبرگزاری موج، وزیر اقتصاد بیان کرد: در این شرایط اقتصادی که دشمن برای ضعیف ماندن و منزوی کردن اقتصاد ایران تلاش می‌کند، همت دولت سیزدهم با همکاری فعالان اقتصادی این است که بر اراده طرف مقابل غلبه کند و منزوی نماند.

سید احسان خاندوزی، امروز  در جمع مدیران استان لرستان، اظهار کرد: هدف‌گذاری‌های کنترل نقدینگی کشور قیدها و سقف‌هایی را تحمیل می‌کند.

وی تصریح کرد: در این راستا رشد تولید و مهار تورم ، با تأمین مالی از طریق بازار سرمایه، برداشتن سقف تسهیلات بانکی برای پروژه‌های کلان عمرانی و پیشران، در اختیار قرار دادن منابع بالقوه به استان‌ها و… در دستور کار قرار گرفته است.

وزیر امور اقتصادی و دارایی خاطرنشان کرد: در این شرایط اقتصادی که دشمن برای ضعیف ماندن و منزوی کردن اقتصاد ایران تلاش می‌کند، همت دولت سیزدهم با همکاری فعالان اقتصادی این است که بر اراده طرف مقابل غلبه کند و منزوی نماند.

خاندوزی بیان کرد: شواهد نشان می‌دهد که صبوری و استقامت دولت نیز در این مسیر جواب داده و شاهد گشایش‌های بین‌المللی برای اقتصاد ایران هستیم.

وزیر اقتصاد و دارایی ادامه داد: دولت سیزدهم خود را همسوی تولیدکننده قرار داده و بر این قرار است که بر اراده طرف مقابل غلبه کرده و اجازه ضعیف کردن اقتصاد را ندهد.

وی با بیان اینکه باید به سمت نظام انگیزشی ارائه قیمت عادلانه حرکت کنیم، تصریح کرد: غلبه کردن بر موانع، پای کار بودن شورای گفت‌وگوی دولت و بخشی خصوصی را می‌طلبد.

وزیر اقتصاد و دارایی خاطرنشان کرد: سال زراعی جدید قیمت‌گذاری محصولات کشاورزی به نحوی خواهد بود تا رکورد ۱۴۰۲ شکسته شود، تأخیر در پرداخت‌های کشاورزان قابل‌قبول نیست، اما باید صنعتگران، کشاورزان، تولیدکنندگان را امیدوار کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه