English

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد؛

پرداخت ۳۴۰ میلیارد تسهیلات نوسازی مسکن در بافت فرسوده استان اصفهان

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: ۳۴۰ میلیارد تسهیلات نوسازی مسکن در بافت فرسوده استان اصفهان پرداخت شده است.

پرداخت ۳۴۰ میلیارد تسهیلات نوسازی مسکن در بافت فرسوده استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علیرضا قاری قرآن با اشاره باینکه ۳۴۰ میلیارد تسهیلات نوسازی مسکن در بافت فرسوده استان اصفهان پرداخت شده است، گفت:همچنین در یکسال گذشته، ۷۶۴ هکتار محدوده بافت فرسوده و ناکارآمد در دو شهر استان شناسایی شده است. 

وی بیان کرد: افزون بر ۳۲۰ میلیارد ریال تخفیف صدور پروانه در بافت‌های فرسوده در ۱۵ شهر و تعریف پروژه‌های عمرانی نوسازی و ساماندهی بافت از محل پرداخت تخفیف عوارض بافت فرسوده با مشارکت شهرداری با ۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار را از دیگراقدامات اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در حوزه بازآفرینی شهری اعلام کرد. 

این مقام مسئول افزود: ۹ طرح توانمندسازی سکونت گاه‌های غیر رسمی در شهرهای فلاورجان، بویین میاندشت، فریدونشهر، داران، دامنه، ابریشم، زیار، کمه و زاینده رود تهیه شده است. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان عنوان کرد: سال گذشته حدود ۳۰ میلیارد ریال اعتبار قیر برای آسفالت با اولویت معابر خاکی بافت‌های ناکارآمد در استان اصفهان تخصیص داده شد. 

گفتنی است: در استان اصفهان براساس مطالعات و تحقیقات میدانی به عمل آمده بالغ بر ۱۴ هزار هکتار از اراضی شهری در زمره بافت‌های فرسوده وناکارآمد شهری قرار دارد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه