English

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد؛

۲۹۱ کیلومتر پروژه آزادراهی بهره برداری می شود

خیراله خادمی گفت: هم اکنون ۵ پروژه آزاد راهی وجود دارد که تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

۲۹۱ کیلومتر پروژه آزادراهی بهره برداری می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، معاون وزیر راه و شهرسازی در حاشیه  ششمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته با اشاره به پروژه های در دست اجرا گفت: در بخش کلان دو شکل پروژه وجود دارد؛ پروژه های آزادراهی و ریلی دنبال می شوند که در بخش بزرگراهی هرکدام ۵ پروژه برای بهره برداری آماده است.

 خیراله خادمی با بیان اینکه در بخش پروژه‌های ریلی ۵ پروژه در دست اجراست، افزود: این ۵  پروژه ریلی حدود ۵۶۱ کیلومتر طول دارند که فقط حدود ۱۵۷ کیلومتر این پروژه به راه آهن زاهدان - خاش بر می گردید که به تازگی به بهره برداری رسید.

او با تاکید بر اینکه در ۱۵ سال گذشته ۲۰۰ کیلومتر پروژه ساخته شده است، اظهار کرد: به طور قطع ساخت این ۵۶۱ کیلومتر به بهره برداری برسد به دلیل سهم بالایی در بخش ریلی کشور دارد قابل ملاحظه است.

معاون وزیر راه و شهر سازی درباره پروژه‌های آزادراهی اظهار کرد: هم اکنون ۵ پروژه آزاد راهی وجود دارد که تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

 او افزود: پروژه های آزاد راهی شامل تهران- شمال، شیراز- اصفهان، گلوگاه منجیل به رودبار، تبریز - مرند و در نهایت مراغه - هشترود است که این آزاد راه‌ها ۲۹۱ کیلومتر هستند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه در ۱۵ سال گذشته ۸۶ کیلومتر فقط به بهره برداری رسیده، اظهار کرد: با توجه به ۲۹۱ کیلومتر پروژه در دست اجرا می توان گفت عملکرد قابل قبولی در بخش آزادراهی داشته ایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه