English

مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران؛

برنامه برای افزایش صادرات خدمات فنی و مهندسی به اورآسیا

بهروز مرادی در حاشیه بازید از پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران گفت:براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته درصددیم تا با همکاری شرکت‌های داخلی شاهد افزایش صادرات خدمات فنی و مهندسی آب و فاضلاب ایران به کشورهای همسایه و از جمله منطقه اوراسیا باشیم

برنامه برای افزایش صادرات خدمات فنی و مهندسی به اورآسیا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج،  مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران با اشاره به اینکه در تلاش برای افزایش صادرات خدمات فنی و مهندسی بخش آب و فاضلاب با مشارکت شرکت‌های داخلی هستیم، گفت: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته درصدد حضور هر چه بیشتر در مناقصات بین‌المللی پروژه‌های نیروگاهی و برق‌آبی با همکاری شرکت‌های داخلی صنعت آب و برق هستیم.

بهروز مرادی در حاشیه بازید از پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران با اشاره به اینکه این رویداد بین‌المللی فرصت بسیار مناسبی برای نمایش توانمندی‌ شرکت‌های داخلی آب و فاضلاب فراهم کرده است، ادامه داد: دستاوردهای ارائه شده در نمایشگاه پانزدهم حاکی از رشد بالای توانایی شرکت‌های ایرانی با وجود تحریم‌های یکجانبه غرب است.

وی با اشاره به اینکه شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران تمامی طرح‌ها، پروژه‌ها و توانمندی‌های خود را در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی آب و فاضلاب ایران به نمایش گذاشته است، گفت: در این نمایشگاه با معرفی اقلام مورد نیاز خود همانند پمپ‌ها، الکتروموتورها، تجهیزات مورد نیاز در نیروگاه‌های برق‌آبی و... درصددیم تا همکاری بیشتر شرکت‌های داخلی را جذب کنیم.

مرادی تاکید کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته درصددیم تا با همکاری شرکت‌های داخلی شاهد افزایش صادرات خدمات فنی و مهندسی آب و فاضلاب ایران به کشورهای همسایه و از جمله منطقه اوراسیا باشیم و بتوانیم حضور بسیار بیشتری در بازارهای کشورهای یاد شده داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران در پایان گفت: همچنین با توجه به سابقه شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران در زمینه تاسیسات نیروگاهی و برق‌آبی در تلاشیم تا با همکاری شرکت‌های داخلی در مناقصات بین‌المللی شرکت کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه