English

خبرگزاری موج همزمان با سالگرد زلزله کرمانشاه گزارش می دهد؛

مسئولیت اجتماعی در کنار خدمات ارتباطی/۸ مدرسه در حال ساخت در منطقه زلزله زده

شرکت همراه اول در آستانه سالگرد زلزله کرمانشاه، ضمن تشریح اقدامات یکساله خود برای بازسازی مدارس این استان و طرح ساخت 8 مدرسه که طبق تفاهمنامه های قبلی 5 میلیارد تومانی در حال اجرا است، نظارت بر توسعه ارائه خدمات در مناطق زلزله زده را که از همان یکسال پیش در دستور کار داشت مورد نظارت قرار داده است.

مسئولیت اجتماعی در کنار خدمات ارتباطی/۸ مدرسه در حال ساخت در منطقه زلزله زده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، یکسال از زلزله دلخراش کرمانشاه می گذرد و بسیاری از مردم این منطقه شرایط سختی را پشت سر گذاشتند، در حالی که بسیاری از ساکنان آن ها مالک نبودند و توان حتی اجاره مسکن هم نداشتند، در آن زمان حمایت های دولت برای تامین نیازهای مردم منطقه کافی نبود و بسیاری از شرکت ها همچون همراه اول در چهارچوب مسئولیت اجتماعی هزار کانکس به مردم بی سرپناه این منطقه کمک کردند و در ادامه مدیران ارشد همراه اول در راستای مسؤلیت اجتماعی و سهیم شدن در امر خداپسندانه بازسازی مدارس، ضمن بازدید از آن مناطق با اختصاص مبلغ ۵۰ میلیارد ریال به بازسازی مدارس زلزله زده این استان موافقت کردند و فرایند اجرای آن در همان زمان با همکاری اداره کل نوسازی مدارس استان کرمانشاه و تعیین پیمانکار اجرایی آغاز شد. بر مبنای این همکاری قرار بود ۴ مدرسه در ثلاث باباجانی، روانسر، سرپل ذهاب، گیلانغرب و دالاهو، توسط همراه اول بازسازی شود.

این فرایند همیاری با مردم غیور کرمانشاه برای مدیران این شرکت پایان نیافت و بعد از چند ماه از زلزله کمپینی با نام «مثل اول» برای بازسازی مدارس مناطق محروم کشور ایجاد کرد که در آن همراه اول سامانه *۲۴# را برای کمک های مستقیم مردمی راه اندازی کرد و در پایان مبلغ یک میلیارد و۹۵۰ میلیون ریال از طریق این سامانه برای بازسازی مدارس مناطق محروم اختصاص داد. همانطوری که این شرکت در زمان زلزله برای تسهیل ارتباط در شهرهای زلزله زده اسلام آباد غرب، پاوه، تازه آباد، جوانرود، روانسر، سرپل ذهاب، قصر شیرین، کرند، گهواره، گیلان غرب، چوار، زرنه، ایوان و سرابله، مکالمه رایگان درون شبکه در نظر گرفته بود. همچنین سایت های BTS اضطراری، ۱۰ سایت اضطراری و ۵۰ ژنراتور دیزلی از تهران و سایر استانهای همجوار  به مناطق زلزله زده انتقال داد تا با افزایش ظرفیت سایت های موجود خدمات رسانی تسهیل شود و این مسئله افزایش دو برابری ظرفیت شبکه سایت هایی را که به دلیل قطعی برق، در معرض اتمام شارژ باتری بودند را دوباره فعال کرد.

از دیگر اقدامات همراه اول در زمان زلزله می توان به طرح مکالمه رایگان و سیم کارت های اعتباری رایگان در شهرهای اسلام آباد غرب، پاوه، تازه آباد، جوانرود، روانسر، سرپل ذهاب، قصر شیرین، کرند، گهواره، گیلان غرب، چوار، زرنه، ایوان و سرابله اشاره کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه