English

کارشناس خودرو در گفتگو با خبرگزاری موج مطرح کرد

بدهی ۵۰۰ میلیارد تومانی میثم رضایی به مردم/نزدیکی واردکننده خودرو به وزیر صنعت به امید حمایت

مهدی دادفر گفت: میثم رضایی که در زمان خروج از کشور دستگیر شده 500 میلیارد تومان به مردم بدهی دارد و چون از وزیر صنعت در شورای اندیشه ورزی خودرو حکم گرفته بود، فکر می کرد حمایت می شود.

بدهی  500 میلیارد تومانی میثم رضایی به مردم/نزدیکی واردکننده خودرو به وزیر صنعت به امید حمایت

یک کارشناس خودرو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج درباره دستگیری میثم رضایی واردکننده خودرو گفت: ما یکسال پیش درخصوص احتمال ایجاد پرونده های قضایی در زمینه واردات خودرو در نتیجه بی تدبیری تصمیم های وزارت صنعت هشدارهای کافی دادیم. هرچند میثم رضایی به عنوان عضو هیات مدیره انجمن صنفی کارفرمایان واردکنندگان خودرو در مدیریت مجموعه اش بی تدبیری کرده است و لطف خدا شامل حال مردم شد که دستگیر شد، زیرا براساس آمارهای بدست آمده نزدیک به 500 میلیارد تومان به مردم تعهد دارد.

مهدی دادفر با نگاهی به رابطه وزیر صنعت و میثم رضایی افزود: رسانه ها آمدند گفتند آقای میثم رضایی دست راست وزیر صنعت شده و مسائلی در این زمینه مطرح شد، اما به اعتقاد من نباید مسائل را سیاسی کرد، هرچند از اقدامات وزارتخانه بسیاری از واردکننده ها و صنعتگران آسیب دیده اند، اما آقای رضایی بیشتر متاثر از اقدامات خود بوده است. حال اگر بخواهیم به رابطه این فرد و وزیر صنعت دقیق تر بپردازیم می توان گفت که چندباری آقای شریعتمداری را ملاقات کرده اند و حکم مشاور نیز برای این فرد در شورای اندیشه ورزی خودرو صادر کردند، اما درباره نامه وزیر صنعت به سازمان توسعه تجارت برای ترخیص خودروهای آقای رضایی اتفاق خاصی نبود و دستور وزیر بررسی مشکل ترخیص خودروهای وارداتی تحت مدیریت این فرد بود و به نظر می رسد هنوز نیز ترخیص نشده اند.

این کارشناس خودرو درباره دلایل نزدیکی وزیر صنعت و میثم رضایی به عنوان مدیرعامل یک شرکت واردات خودرو اظهار کرد: تا زمانی که احزاب در کشور وجود نداشته باشد، برخی افراد به بهانه حمایت به مسئولان نزدیک می شوند و در مقابل نیز برخی سیاستمداران برای جذب حمایت ها، به آن ها نزدیک می شوند مثلا فلان مسئول برای ستاد انتخاباتی از تسهیلات فردی بهره مند می شود و...

دادفر درباره اعضای انجمن صنفی کارفرمایان واردکنندگان خودرو که با مدیریت میثم رضایی فعالیت می کرد تصریح کرد: بیشتر اعضای انجمن صنفی کارفرمایان وارد کننده گری، مارکت ها هستند و ارتباطی با انجمن واردکنندگان خودرو نداشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه