English

رئیس سازمان بنادر قطر:

ایران با وجود اختلافات در منطقه در کنار ما ایستاد

رئیس سازمان بنادر قطر گفت:ایران پس از بروز اختلافات در منطقه و مشکلات کشورهای عربی با قطر در کنار ما ایستاد و با ما همکاری کرد.

ایران با وجود اختلافات در منطقه در کنار ما ایستاد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج؛رئیس سازمان بنادر قطر با بیان اینکه هدف سفر هیأت قطری به ایران بازدید کلی از امکانات موجود، بررسی سرمایه‌گذاری در بنادر و تسهیل تجارت بین دو کشور  است خاطر نشان کرد:خروجی این سفرها سندی خواهد بود که سند حمل و نقل بنادر و توسعه روابط دریایی دوطرف است.

کاپیتان محمد الخُنجی با اشاره به اینکه امیدواریم اهداف تنظیم شده برای این سفر خروجی مناسبی داشته باشد گفت:نزدیک بودن دو کشور به یکدیگر و موقعیت مناسب ایران در ترانزیت کالا از قطر به کشورهای مشترک المنافع CIS و بالعکس  از دیگر مواردی است که در سند حمل و نقل بنادر و توسعه روابط دریایی دو طرف بررسی می‌شود.

وی به میزان پایبندی قطر به تعهدات خود در این سند مشترک حمل و نقلی اشاره کرد وگفت: پس از بروز اختلافات در منطقه و مشکلات کشورهای عربی با قطر، ایران در کنار ما ایستاد و با ما همکاری کرد. 

آمار نشان می‌دهد تغییرات زیادی در حجم تبادلات دو طرف پس از این موضوع ایجاد شد و افزایش یافت و رشد تبادلات تجاری بین دو کشور رخ داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه