English

امام جمعه موقت اصفهان :

امروز تنها ارتش الهی در دنیا ارتش جمهوری اسلامی است

امام جمعه موقت اصفهان بیان کرد:امروز شاهدیم تنها ارتش الهی در دنیا ارتش مقدس جمهوری اسلامی است.

امروز تنها ارتش الهی در دنیا ارتش جمهوری اسلامی است
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،حجت‌الاسلام سید مجتبی میردامادی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان با گرامیداشت یاد سرلشکر شهید زاهدی گفت: سردار زاهدی ناجوانمردانه توسط رژیم خبیث به شهادت رسید، امیدواریم خداوند به ارتش و سپاه ما قدرتی عنایت فرماید که رژیم صهیونیستی را از صفحه روزگار محو کنند.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر حفظ و تقویت وحدت گفت: در این رابطه مقام معظم رهبری بار‌ها نسبت به ایجاد وحدت و دوری از اختلاف توصیه کرده‌اند، زیرا با وحدت، پیروزی قطعی است.

حجت الاسلام میردامادی با بیان اینکه متأسفانه در ماه رمضان اقدامی برای امر به معروف و نهی از منکر و برخوردی با اقدامات منکر و حتی بی‌حجابی نشد، افزود:برخی از رستوران‌ها سرویس‌دهی داشتند، در برخی خیابان‌ها مانند چهارباغ و میدان امام (ره) روزه‌خواری به‌صورت علنی انجام شد.

امام جمعه موقت اصفهان بیان داشت: متأسفانه با افزایش قیمت ارز، شاهد افزایش قیمت تمامی کالا‌های اساسی بودیم، دولت نباید اجازه دهد که برخی سرمایه داران قیمت کالا‌های مورد نیاز مردم را افزایش دهند.

حجت‌الاسلام سید مجتبی میردامادی با اشاره به روز ارتش گفت: امام خمینی (ره) ارتشیان را فرزندان ملت ایران دانستند و امروز شاهدیم تنها ارتش الهی در دنیا ارتش مقدس جمهوری اسلامی است.

وی درباره سالروز تخریب قبور ائمه بقیع بیان داشت:مومنانی که در یک ماه بر نفس خود غلبه کردید، تقوای الهی پیشه کنید، خداوند در قرآن کریم تاکید می‌کند از خدا بترسید و از گمان بد، تجسس در امور شخصی افراد و غیبت بپرهیزید.

امام جمعه موقت اصفهان گفت:امروز کشور‌های اسلامی مانند لبنان، یمن و عراق در حد توان با رژیم صهیونیستی درحال مقابله هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه