English

امام جمعه موقت اصفهان:

حضور در انتخابات مظهر قدرت ملی مردم است

امام جمعه موقت اصفهان بیان کرد: حضور در انتخابات مظهر قدرت ملی و بصیرت مردم است.

حضور در انتخابات مظهر قدرت ملی مردم است
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،آیت الله مهدوی اصفهان در خطبه های نماز جمعه این هفته اصفهان حضور در انتخابات را مظهر قدرت مردم و ملت دانست و گفت: نباید مشکلات را به انتخابات گره زد، باید از اصل نظام و ولایت فقیه با حضور در انتخابات پشتیبانی کنیم.

وی بیان داشت: در مقابله رفتار رژیم غاصب و جنایتکار همین دشمنان گاهی سکوت وگاهی همراهی می‌کنند و اعتبارشان بین مردم ما بیشتر از گذشته از بین رفته است وبا جدیت تلاش می‌کنند تا مردم از حضور در انتخابات مایوس شوند درحالیکه مردم آگاه هستند و فریب نمی‌خورند وحضور در انتخابات مظهر قدرت ملی مردم است.

وی بر انتخاب اصلح و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و افزود: بنده قبلا در امور انتخابات وارد می شدم اما بخاطر منع قانونی که مجلس تصویب کرده است هیچ ورود و حمایتی از گروه‌ها و اشخاص نمی‌کنم ولی از جریان انتخابات و شرکت حداکثری مردم حمایت می‌کنم.

آیت الله مهدوی با اشاره باینکه سلامت انتخابات، شور و رقابت و رفاقت سالم انتخاباتی و امنیت مردم برای حضور در انتخابات مهم است، افزود: برهمین اساس ضرورت دارد مسئولان در راستای حفظ سلامت و امنیت انتخابات بکوشند و رهبری فرمودند ما امین مردم هستیم و هرگز اجازه نمی‌دهیم که خدشه‌ای در رای مردم ایجاد شود.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به سالروز میلاد حضرت مسیح(ع) بیان داشت: حضرت عیسی‌ مسیح‌ مجهز به‌ معجزه‌ و دعوت‌ الهی‌ برای‌ نجات‌ بشر از ظلمات‌ شرک‌ و کفر و جهل‌ و ظلم‌ بود و  وظیفه پیروان این پیامبر وظیفه سنگینی است.

آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی ادامه داد: همزیستی مسالمت آمیز را در اصفهان به خوبی شاهدیم و باید قدردان این نعمات باشیم.

وی در ارتباط با برکات طوفان الاقصی گفت: بیداری آزاد مردان از همه مذاهب از جمله مسیحیان سراسر جهان از برکات این عملیات است و امروز حمایت از مردم مظلوم فلسطین عمل به آموزه‌های همه ادیان ابراهیمی از جمله مسیحیان است که به همراه مسلمانان در دفاع از مردم مظلوم غزه در تجمع‌های ضد صهیونیستی شرکت می‌کنند.

امام جمعه موقت اصفهان افزود:امروز رژیم جعلی صهیونیستی بعد از دوماه که از قتل عام مردم غزه گذشته و دستاوردی به دست نیاورده است همراه با آمریکا در یک باتلاق خودخواسته قرار گرفته است.

آیت‌الله مهدوی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در خصوص عملیات طوفان‌الاقصی فرمودند رژیم غاصب متحمل خسارات فراوانی شد که قادر به جبران این خسارات نخواهد بود، بیان کرد: دشمن بعد از ناکامی در نقشه‌های شومش امروز در حال فعالیت گسترده‌ای است تا مردم را از حضور در انتخابات مأیوس کند.

وی افزود: مسئولان باید به سلامت انتخابات ونتیجه آن و امنیت حضور مردم در انتخابات پیش رو که در دوره‌های گذشته انتخابات هم این دواصل با دقت رعایت شد دقت کنند و این وظیفه مسئولان است که دراین دوره هم با جدیت به مصونیت انتخابات توجه داشته باشند.

امام جمعه موقت اصفهان گفت: وظیفه مردم هم انتخاب نامزد‌هایی است که از ویژگی رفاقت و رقابت سالم برخوردار باشند تا مردم با آرامش به نامزد مورد نظر خود رای دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه