English

امام جمعه موقت اصفهان :

هویت اصفهان دینی، انقلابی و دفاع از حدود الهی است

امام جمعه موقت اصفهان بیان داشت: اگر کسانی جایگاه و شأن اصفهان را نمی‌دانند، ضرورت دارد توجه کنند هویت اصفهان دینی، انقلابی و دفاع از حدود الهی است.

هویت اصفهان دینی، انقلابی و دفاع از حدود الهی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، آیت‌الله سیدابوالحسن مهدوی در خطبه نماز جمعه  اصفهان گفت: ۲۵ آبان سال ۱۳۶۱ مردم نصف جهان ۳۷۰ شهید تشییع و به خاک سپردند، میدان امام خمینی (ره) اصفهان شاهد این حماسه بود، آن روز بیانگر هویت اصفهان است.

وی با بیان اینکه حدود ۴۰ روز از جنگ غزه می‌گذرد، ادامه داد: بالاخره شورای امنیت رأی به آتش بس داد، به نظر می‌رسد سعی داشتند مقابل فشار افکار عمومی به آمریکا و رژیم صهیونیستی زمان تنفس بدهند.

حجت الاسلام مهدوی افزود :جنایت‌های امروز رژیم صهیونیستی فراموش ناشدنی است و هرچقدر زمان جنگ بیشتر شود به ضرر رژیم صهیونیستی است و امیدواریم به زودی رژیم غاصب اسرائیل از صفحه روزگار محو شود.

امام جمعه موقت اصفهان گفت: فرمانده اصلی جنگ غزه آمریکا است به همین دلیل شاهد هستیم مردم آمریکا نسبت به حمایت از رژیم صهیونیستی اعتراض دارند.

آیت‌الله مهدوی ادامه داد: رژیم کودکش صهیونیستی اخیراً مدعی بود بیمارستان غزه محل تجمع نیروهای حماس است، اما مشخص شد دروغ می‌گفتند، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به دنبال پیروزی ملموس است، زیرا می‌داند بعد از این جنگ قطعاً سرنگون خواهد شد.

وی بیان داشت: امروز کل مردم دنیا شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل می‌دهند، اما نباید روباه صفتان انگلیسی را فراموش کنیم که امروز برای بقای رژیم صهیونیستی خود را پشت آمریکا مخفی کردند، اما در وتوی قطعنامه شاهد بودیم چهره واقعی آن‌ها مشخص شد.

آیت الله مهدوی با اشاره به دیدار رهبر انقلاب با اعضای شورای نگهبان گفت: برای افزایش مشارکت انتخابات لازم است بر رعایت امنیت، رقابت و سلامت در انتخابات توجه کنیم.

امام جمعه موقت اصفهان بیان کرد: در این راستا امروز ضرورت دارد هیئت‌های نظارت و اجرایی نسبت به رد صلاحیت‌ها اقناع فکری انجام دهند و در صورتی که اشتباهی رخ داده است اصلاح کنند تا مردم با شور و نشاط بیشتری در این انتخابات شرکت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه