English

امام جمعه موقت اصفهان :

خون شهدای فلسطینی سیلاب ویرانگری برای رژیم صهیونیستی است

امام جمعه موقت اصفهان گفت: خون شهدای فلسطینی سیلاب ویرانگری برای رژیم صهیونیستی و جبهه ظلم جهانی خواهد شد.

خون شهدای فلسطینی سیلاب ویرانگری برای رژیم صهیونیستی است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حجت‌الاسلام سید احمد محمودی در خطبه های نماز جمعه اصفهان بیان کرد:جهان امروز به این نتیجه رسیده است که طوفان‌الاقصی، یک واکنش فلسطینی در مقابل جنایت های رژیم کودکش بود.

وی ادامه داد: امروز، چهره پلید استکبار جهانی بر همگان مشخص و موجب ایستادگی آزادگان جهان در مقابل این جنایت‌ها شده است.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه کشتار و نسل‌کشی وحشیانه رژیم صهیونیستی در یک ماه گذشته وحشیانه بوده است  گفت: جنایتکاران صهیونیستی در یک ماه گذشته بیش از ۴ هزار کودک  و ۷ هزار زن و مرد را به شهادت رسانده و مناطق امنی همچون بیمارستان‌ها را هدف قرار می‌دهند.

حجت‌الاسلام محمودی گفت: طوفان الاقصی برای فلسطین عزت و عظمت به ارمغان آورد و خون شهدای فلسطینی سیلاب ویرانگری برای صهیونیست‌ها و جبهه ظلم جهانی خواهد شد.

وی با اشاره به سالروز حماسه مردم اصفهان در روز ۲۵ آبان گفت: مردم اصفهان با صلابت و فریاد مرگ آمریکا ۳۷۰ پیکر شهید گلگون کفن خود را تشییع کردند که درواقع صدام در حقیقت ابزار شیطان بزرگ بود .

خطیب موقت اصفهان افزود: صدام در حقیقت، ابزار شیطان بزرگ بود و جوانان دلیرِ جمهوری اسلامی ایران، طی هشت سال جنگ با این شیطان و حامیانش، حماسه‌ها آفریدند و جاودان شدند.

وی با بیان اینکه این جنایت ضد بشری در سایه حمایت‌های آشکار کشورهای مدعی حقوق بشر و به واقع ضدبشری و ضداسلام، رقم می‌خورد، تاکیدکرد:امروز کشورهای اسلامی ضرورت دارد با وحدت و مقابل این رژیم کودکش بایستند، زیرا قطعاً صهیونیستی رفتنی است.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به روز کتابخوانی گفت: اهمیت کتابخوانی در دین اسلام به اندازه‌ای است که معجزه حضرت محمد(ص) از نوع کتاب است.

 حجت الاسلام محمودی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر ضرورت کتابخوانی بیان داشت: ایشان در رابطه با کتاب می‌فرمایند کتابخوانی و علم آموزی نه تنها یک وظیفه ملی که یک واجب دینی است و امروز از همه بیشتر، جوانان و نوجوانان‌، باید احساس وظیفه کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه