English

امام جمعه موقت اصفهان:

عملیات طوفان الاقصی موجب افزایش تنفر مردم جهان از صهیونیست ها شد

امام جمعه موقت اصفهان گفت: عملیات طوفان الاقصی موجب افزایش تنفر عمومی مردم جهان از اسرائیل جنایت کار وحامیانش شد.

عملیات طوفان الاقصی موجب افزایش تنفر مردم جهان از صهیونیست ها شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان ، آیت الله ابوالحسن مهدوی در خطبه نماز جمعه این هفته اصفهان بیان کرد: افزایش تنفر عمومی مردم جهان از رژیم صهیونیستم جنایت کار وحامیانش، مهاجرت معکوس صهیونیست‌ها، اتحاد دولت‌های اسلامی علیه رژیم صهیونیستی و  تخریب زیرساخت‌های اقتصادی اسرائیل از برکات عملیات طوفان الاقصی است.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی امروز یک مشکل بزرگ جهان اسلام به شمار می‌رود ، افزود:اسرائیل جنایتکار به دلیل ناتوانی از رویارویی با جبهه مقاومت به جنایت علیه مردم مظلوم غزه روی آورده است و با تخریب یک بیمارستان هزاران نفر را به شهادت رساند.

آیت الله مهدوی گفت: صبر و مقاومت مردم غزه در روزهای باید مورد توجه قرار گیرد که در همین راستا رهبر معظم انقلاب فرمودند پیروزی از آن مردم فلسطین خواهد بود.

وی با بیان اینکه امروز رژیم غاصب صهیونیستی در دوراهی مرگ قرار گرفته است، بیان داشت: رژیم غاصب اسرائیل در صورت سکوت، مرگش حتمی است و در صورت مقابله، توانایی روبرویی با نیروی مقاومت را ندارد و از این رو سعی دارد با جنایت علیه مردم مظلوم غزه پایان خود را به تأخیر بیاندازد که این راه هم پایانش نابودی و ذلت است.

خطیب موقت نماز جمعه اصفهان با اشاره باینکه پیش از شروع جنگ اخیر فلسطین، راهپیمایی‌های چندصد هزار نفری در سرزمین‌های اشغالی علیه دولت رژیم اشغالگر برپا شد،افزود: امروز نیز اختلاف در دل دولت رژیم صهیونیستی افزایش یافته در این راستا امیدواریم هرچه زودتر مرگ رژیم صهیونیستی فرا رسد.

آیت الله ابوالحسن مهدوی با اشاره به سالروز شهادت حسین فهمیده گفت: امام راحل(ره) این شهید را رهبر خود دانستند و مقاومت هشت سال دفاع مقدس ایران و ترویج فرهنگ مقاومت باعث شده که امروز نوجوانان فلسطینی در مقابل دشمنان ایستادگی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه