English

امام جمعه موقت اصفهان:

جامعه جهانی در برابر جنایت ددمنشانه رژیم صهیونیستی سکوت نکند

امام جمعه موقت اصفهان گفت: جامعه جهانی در برابر جنایت ددمنشانه رژیم صهیونیستی نباید سکوت کند.

جامعه جهانی در برابر جنایت ددمنشانه رژیم صهیونیستی سکوت نکند

به گزارش خبرگزای موج اصفهان، حجت‌الاسلام احمد محمودی در خطبه هاب نماز جمعه اصفهان با بیان اینکه جامعه جهانی در برابر جنایت ددمنشانه رژیم صهیونیستی نباید سکوت کند، اظهار داشت: رژیم خونخوار اسرائیل باید پاسخ کوبنده‌ای از جوامع بین‌المللی دریافت کند و به محاکمه کشیده شود.

وی با اشاره باینکه همه بشریت از جنایت ددمنشانه اسرائیل در بهت و غم قرار دارد، گفت: این فاجعه وحشتناک ناشی از شرارت و وحشی‌گری رژیم غاصب صهیونیست‌ها است.

 خطیب موقت جمعه اصفهان افزود: حمله وحشیانه رژیم اشغالگر قدس به بیمارستان المعمدانی غزه و شهادت و زخمی شدن شمار زیادی از کودکان و زنان، مسلمانان جهان را داغدار کرده و این جنایت رژیم صهیونیست از هر حیوان درنده ای بدتر است.

حجت‌الاسلام محمودی گفت: رژیم خوصهیونیستی آنقدر شرارت ها را ادامه دادند که تبدیل به خوی آنها شده است و با استفاده از تجهیزات نامتعارف نسل‌کشی را علیه مردم غزه آغاز کردند و  ۴ هزار شهید و ۱۳ هزار مجروح بر جای گذاشته اند.

وی ادامه داد: رئیس جمهور آمریکا بعد از عملیات طوفان الاقصی از رژیم صهیونیستی حمایت کرده و خواستار تقویت گنبد آهنین شده است در صورتی که آنها بدانند گنبد آهنینی دیگر برای رژیم صهیونیستی باقی نمانده است.

امام جمعه موقت اصفهان بیان داشت: در عملیات طوفان الاقصی تمام هیمنه پوشالی آمریکا و اسرائیل فروریخت و خسارات جبران‌ناپذیر آنها غیرقابل ترمیم است و  اگر آنان بخواهند به این جنایات ادامه دهند، تردید نداشته باشند که سیلی‌های محکم‌تری خواهند خورد.

حجت‌الاسلام محمودی با بیان اینکه همه ملت‌های جهان باید زمینه محاکمه رژیم غاصب را در دادگاه‌های بین‌ المللی فراهم کنند، گفت:امیدواریم خدا به حق خون شهدای غزه شر این جنایتکاران را به خودشان برگرداند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه