English

امام جمعه موقت اصفهان:

حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به دلیل پنهان کردن شکست‌های مفتضحانه است

امام جمعه موقت اصفهان گفت: حملات کور و وحشیانه به مردم، کودکان و زنان به خاطر پنهان کردن شکست‌های مفتضحانه رژیم منحوس صهیونیستی است.

حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به دلیل پنهان کردن شکست‌های مفتضحانه است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حجت‌الاسلام سید مجتبی میردامادی در خطبه های نماز جمعه اصفهان با اشاره به شکست رژیم رو به مرگ صهیونیستی و جنایت رژیم صهیونیستی بیان داشت: حملات کور و وحشیانه به مردم، کودکان و زنان صرفا به خاطر پنهان کردن شکست‌های مفتضحانه رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی است.

وی با تاکید بر حمایت از مردم مظلوم فلسطین افزود: مقام معظم رهبری در سخنان اخیر خود فرمودند که اگر کمک‌های تسلیحاتی آمریکا نبود اسرائیل یک هفته هم توانایی مقابله نداشت.

حجت الاسلام میردامادی گفت: اسرائیل با وجود تمام حمایت‌هایی که از سوی جهان استکبار صورت می‌گیرد در نهایت ضعف قرار گرفته و به سمت مرگ و نیستی پیش می‌رود.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه امروز چهره واقعی پشت نقاب حقوق بشری آمریکا مشخص شده است،  بیان کرد: در هر نقطه‌ای از جهان اگر جنایتی بود قطعاً خط اول آن رژیم صهیونیستی و آمریکا است، اما رهبر معظم انقلاب وعده دادند پیروزی نزدیک است.

وی با اشاره به بسیج دانش‌آموزی و گسترش آن در جامعه گفت: دشمنان همواره سعی داشتند با سند ۲۰۳۰ در مدارس و بر روی دانش‌آموزان نفوذ کنند اما در تحقق این هدف ناکام ماندند که دراین خصوص باید با برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی دانش‌آموزان را در برابر اهداف دشمنان مقاوم کنیم.

حجت الاسلام میردامادی با بیان اینکه دشمنی آمریکا با مردم ایران سابقه تاریخی دارد، افزود: در ۱۳ آبان ماه دانشجویان پیرو خط امام خمینی(ره) با تسخیر جاسوسی، اسنادی را یافتند که مشخص شد آمریکا نقشه‌های شومی برای ایران داشته است.

وی بیان داشت: امیدوارم به زودی آمریکا و رژیم صهیونیستی جنایتکار نابود شوند و خداوند به زودی بشارت نابودی رژیم صهیونیستی را به ما برساند.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه تنها راه سعادت بشر و رسیدن به بالاترین مقام  بندگی خدا  تقوی و پرهیزگاری است، گفت:تقوا توشه‌ای ارزشمند برای آخرت آدمیان است و باعث سعادت‌مندی در دنیا و آخرت می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه