English

امام‌جمعه موقت اصفهان :

تلاش‌های اقتصادی در سفره مردم باید مشهود باشد

امام‌جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه تلاش‌های اقتصادی در سفره مردم باید مشهود باشد،گفت: در این راستا رهبر انقلاب فرمودند مسئله اقتصاد هنوز مسئله اول کشور است و ضرورت دارد با امید در این زمینه حرکت کرد.

 تلاش‌های اقتصادی در سفره مردم باید مشهود باشد
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، آیت‌الله سیدابوالحسن مهدوی در نماز جمعه این هفته اصفهان با تبریک تقارن بهار قرآن و طبیعت بیان داشت: رهبرانقلاب تاکید کردند که شعار سال گذشته همچنان پا بر جا است و در این راستا باید توجه داشت که قطعاً راه مهار تورم در جهش تولید با مشارکت مردمی است.

وی با اشاره باینکه توصیه رهبر معظم در خصوص شعار سال گذشته، رشد تولید و مهار تورم بود ، افزود:دولت در این راستا تلاش‌های زیادی انجام داده اما هنوز به نقطه قابل قبولی نرسیده است.

امام‌جمعه موقت اصفهان گفت: در سال گذشته دولت دستاوردهای مهمی کسب کرد که افزایش رتبه اقتصادی ایران، کسب رتبه ۱۰ در بین کشورهای جهان، حضور بین ۶ قدرت نظامی و پهپادی جهان و کسب رتبه نهم در موضوع انرژی از آن جمله است.

حجت الاسلام مهدوی ادامه داد:کشور ایران در پرتاب ماهواره در بین کشورهای جهان  در جایگاه دهم است که حاصل تلاش نخبگان و دانشمندان ایرانی در این حوزه می باشد.

وی با قدردانی از حضور پرشورمردم در انتخابات بیان داشت: انتخابات با امنیت کامل در سراسر کشور انجام شد و سلامتی این انتخابات با معیار قابل قبولی در سراسر کشور محقق شد، در حالی که دشمن به دنبال کاهش مشارکت بود.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه ماه رمضان ماه رعایت تقوا است،گفت: خداوند متعال در آیه ۱۳۱ سوره نساء تاکید دارد توصیه به تقوا مختص به مسلمانان نیست و قوم‌های پیش از مسلمانان نیز به تقوا دعوت شده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه