English

امام جمعه موقت اصفهان:

۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است، گفت: هرگاه استکبار جهانی نقشه‌ای کشیده است، مردم وارد صحنه شده‌اند و چنان مشتی بر دهان آمریکا و استکبار زده‌اند که نقشه‌هایش را خراب کرده‌اند.

۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،حجت الاسلام سید مجتبی میردامادی در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان با اشاره باینکه آمریکا هنوز این ملت را نشناخته است، بیان کرد: آمریکا با هزینه‌های بسیار و با کمک جاسوسانش، فتنه ۸۸ را به راه انداخت؛ اما مردم اصفهان یک روز زودتر از همه کشوروارد صحنه شدند و اعلام کردند که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند کند.

وی افزود:تا مردم فدایی اسلام و قرآن و شیفتگان رهبری هستند بنا بر گفته امام (ره) آمریکا نمی‌تواند هیچ غلطی بکند، زیرا اگر می‌توانست همان روزهای ابتدایی انقلاب این کار را می‌کرد، امروز که به لطف خدا ایران به قدرتی دست یافته که هیچ قدرتی در جهان جرأت مقابله با ایران را نخواهد داشت.

امام جمعه موقت اصفهان بیان داشت: امروز به لطف خدا ایران به قدرتی دست یافته که هیچ قدرتی در جهان جرأت مقابله با ایران را نخواهد داشت.

حجت السلام میردامادی با تبریک ولادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت روز زن گفت: برخی جنایتکاران دنیای غرب، زن را به فساد کشانده اند و در صدد هستند در جنگی نرم زنان ایرانی را نیز به فساد بکشانند در صورتی که طبق اسلام حقوق مردان و زنان مساوی است و در قرآن زن فرعون و حضرت مریم به عنوان الگو معرفی شده‌اند.

وی ادامه داد: امام خمینی در روز یازدهم دی گروهی متشکل از علما و بانوانی فرهیخته را نزد گورباچوف فرستادند، پیام امام خمینی (ره) به رهبر جماهیر شوروی این بود که مشکل شما سیستم اقتصادی نیست ،بلکه مشکل شما فراموش کردن خدا است و گورباچوف نیز چندی بعد به این اشتباه خود اقرار کرد.

امام جمعه موقت اصفهان با گرامیداشت سالروز ارتحال آیت الله مصباح و شهادت سردار سلیمانی گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری شهادت حاج قاسم سلیمانی تحولی را در جهان اسلام ایجاد کرد و موجب خیرات و برکاتی شد.

وی بیان داشت: امروز ضرورت دارد خدمات دولت سیزدهم بیشتر برای مردم بازگو شود، زیرا دولت سیزدهم کشور را از مشکلات نجات داد و بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام را به اتمام رساند.

آیت الله میردامادی افزود: امیدواریم با تلاش دولت بسیاری از مشکلات امروز کشور از جمله تورم و گرانی، کاهش ارزش پول و مشکلات افراد اجاره نشین هرچه سریع‌تر رفع شود.

وی با اشاره به انتخابات گفت: مقام معظم رهبری در سخنان خود تاکید فراوانی نسبت به انتخابات داشتند، زیرا امروز دشمن با ایجاد یاس و ناامیدی به دنبال کاهش مشارکت است، ملت مسلمان ناامید نخواهد شد زیرا یاس و ناامیدی مختص کافران است.

میردامادی با بیان اینکه ضرورت دارد در انتخابات حضور پرشور داشته باشیم،افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی انتخابات را عامل تحول دانستند و بر چهار اصل مشارکت قوی، رقابت، سلامت و امنیت انتخابات تاکید داشتند.

وی گفت: با اشاره به اینکه انتخابات عامل تحول است، گفت: دشمن در حال برنامه ریزی برای انتخابات است؛ ولی باید با شرکت قوی و پر شور و رقابت قوی و در سلامت، به دشمن اجازه نداد که به هدف خود برسد.

امام جمعه موقت اصفهان اظهار داشت: رژیم صهیونیستی با شهادت سردار سید رضی موسوی بغض خود را نشان داد، امیدواریم به حق خون پاک شهید سید رضی که در کنار حاج قاسم سلیمانی پیروزی و عزت می‌آفرید، شر دشمنان اسلام ریشه کن شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه