English

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خبرداد؛

انهدام باند ۳ نفره سارقان احشام در شهرستان چادگان / اعتراف متهمان به سرقت ۵۶ راس دام

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از انهدام باند 3 نفره سارقان احشام در شهرستان چادگان و اعتراف سارقان به سرقت 56 راس احشام خبر داد.

انهدام باند 3 نفره سارقان احشام در شهرستان چادگان / اعتراف متهمان به سرقت 56 راس دام
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،سرهنگ حسین تُرکیان بیان داشت: در پی وقوع سرقت 56 راس احشام در شهرستان چادگان موضوع به صورت ویژه در قرارگاه مقابله با سرقت این شهرستان بررسی و اقدامات لازم برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این سرقت ها توسط کارآگاهان پلیس آگاهی انجام گرفت.

وی در ادامه افزود: کارآگاهان پس از بررسی میدانی صحنه وقوع جرم و جمع آوری سرنخ های موجود در محل و همچنین بهره گیری از اقدامات علمی و هوشمندانه هویت 3 سارق که در سرقت احشام دست داشتند به دست آورده و در عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان تصریح کرد: در ادامه تحقیقات تکمیلی پلیس در نهایت 2 مالخر این پرونده نیز شناسایی و دستگیر شدند که در بازرسی از مخفیگاه آنها تعداد 46 راس احشام به سرقت رفته کشف شد.

سرهنگ تُرکیان با اشاره به اعتراف متهمان به سرقت 56 راس احشام در شهرستان چادگان خاطر نشان کرد: افراد دستگیر شده پس از تکمیل شدن تحقیقات برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه