English

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر ومیمه خبرداد؛

دستگیری سارق احشام در شاهین شهر / کشف ۱۷ رأس دام سرقتی

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر ومیمه گفت: با انجام اقدامات پلیسی عامل سرقت احشام یکی از دامداری های بخش میمه این شهرستان در کمتر از 5 ساعت شناسایی و به همراه 17 رأس دام سرقتی دستگیر شد.

دستگیری سارق احشام در شاهین شهر / کشف 17 رأس دام سرقتی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ بهزاد ثابت راسخ  با اعلام این خبر بیان داشت: در پی سرقت 17 رأس از گوسفندان یک دامداری در حومه بخش میمه  شاهین شهر شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار مأموران انتظامی این بخش قرار گرفت.

 وی افزود: در بررسی تخصصی مأموران مشخص شد سارق به صورت شبانه با نفوذ به دامداری مذکور از غفلت و خواب نگهبان محل استفاده و اقدام به سرقت 17 رأس گوسفند از آغل دامداری کرده و سپس احشام مسروقه را به صورت پیاده از محل دور و به منزل خود انتقال داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه تصریح کرد: مأموران پلیس با حضور در صحنه سرقت و جمع آوری سرنخ های موجود در کمتر از 5 ساعت سارق را که از افراد معتاد و سابقه دار شهرستان بود شناسایی و پس از هماهنگی قضائی  طی یک عملیات ضربتی او را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش تمامی احشام سرقت شده را کشف کردند.

سرهنگ ثابت راسخ با اشاره به تحویل احشام سرقت شده به مالباخته  و معرفی متهم به مرجع قضائی از دامداران خواست: ضمن تجهیز نگهبانان دامداری به وسایل حراستی و ارتباطی نظیر تلفن همراه، آنها را در خصوص سرکشی مرتب از دام ها و تماس با کلانتری محل و گزارش موارد مشکوک اطراف دامداری به پلیس آموزش دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه