English

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر ومیمه خبرداد؛

دستگیری سارق احشام و کشف دام های سرقتی در شاهین شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر ومیمه گفت: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان عامل سرقت احشام یکی از دامداری های بخش میمه این شهرستان در کمتر از 6 ساعت شناسایی و دستگیر شد.

دستگیری سارق احشام و کشف دام های سرقتی در  شاهین شهر

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ  بهزاد ثابت راسخ با اعلام این خبر بیان داشت: در پی سرقت 8 رأس از گوسفندان یک دامداری در حومه بخش میمه  شاهین شهر شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار مأموران انتظامی این بخش قرار گرفت.

 وی افزود: در بررسی های مأموران مشخص شد سارق به صورت شبانه با نفوذ به دامداری از عدم حضور نگهبان در محل استفاده و به وسیله یک دستگاه سواری پیکان اقدام به سرقت احشام در دامداری کرده است .

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه تصریح کرد: مأموران با حضور در صحنه سرقت و جمع آوری سرنخ های موجود در کمتر از 6 ساعت سارق را شناسایی و پس از همانگی قضائی  طی یک عملیات ضربتی او را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش احشام سرقت شده را کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به تحویل احشام سرقت شده به مالباخته  و معرفی متهم به مرجع قضائی از دامداران خواست: ضمن تجهیز نگهبانان دامداری به وسایل حراستی و ارتباطی نظیر تلفن همراه، آنها را در خصوص سرکشی مرتب از دام ها و تماس با کلانتری محل و گزارش موارد مشکوک اطراف دامداری به پلیس آموزش دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه