English

رئیس پلس آگاهی استان اصفهان خبر داد:

دستگیری باند ۶ نفره سارقان دام در تیران و کرون / کشف ۱۱۱ رأس دام سرقتی

رئیس پلس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند 6 نفره ای که اقدام به سرقت 111 رأس دام کرده بودند در عملیات هوشمندانه پلیس آگاهی شهرستان تیران و کرون خبر داد.

دستگیری باند 6 نفره سارقان دام در تیران و کرون / کشف 111 رأس دام سرقتی

به گزار ش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ حسین ترکیان بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در شهرستان تیران و کرون کاراگاهان ابتدا با مراجعه به محل های وقوع سرقت و بررسی نحوه سرقت های صورت گرفته رد پای یکی از باندهای قدیمی سرقت احشام در این سرقت ها به دست آمد و پس از رصد تحرکات انها مشخص شد اخیراً اعضای این باند اعضای هرشب ساعت با یکدیگر هماهنگ و برای انجام سرقت وارد استان شده و فردای آن روز از این استان خارج می شدند.

وی افزود: رصد تحرکات اعضای این باند نشان داد آنها در شهرستان های بروجن، لنجان، سمیرم، فریدن، چادگان، تیران وکرون، نجف آباد و خوانسار تردد داشته و در این شهرها مرتکب سرقت دام می شدند و در نهایت مشخص شد این متهمان 111 رأس دام زنده را در 8 مرحله به سرقت بردند.

رئیس پلس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: سرانجام با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان تیران و کرون و همکاری اداره اطلاعات جنائی پلیس آگاهی استان اصفهان تمامی اعضای این باند دستگیر و برای رسیدگی به جرایم خود تحویل مرجع قضائی شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه