English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد؛

تمهیدات ترافیکی ویژه پلیس اصفهان برای سفرهای نوروزی

فرمانده انتظامی استان اصفهان از تمهیدات و تدابیر ویژه پلیس راه و راهور استان برای تردد ایمن و بدون حادثه برای مسافران نوروزی در راه های شهری و برونشهری این استان خبر داد.

تمهیدات ترافیکی ویژه پلیس اصفهان برای سفرهای نوروزی
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، سردار حمید علینقیان پور در جلسه شورای راهبری تصادفات گفت: بحمد الله  ماموریت های مهمی همچون  راهپیمایی 22 بهمن و جشن های نیمه شعبان را با تمهیدات ویژه انتظامی و ترافیکی به خوبی و در نهایت نظم و امنیت پشت سر گذاشتیم و در ادامه ماموریت بزرگ انتخابات را  پیش رو داریم که آن هم انشاءالله در سایه نظم و امنیت  کامل اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه مجموعه پلیس راه و راهور مرتب در حال انجام ماموریت هستند اظهار داشت:  بلافاصله بعد از ماموریت بزرگ انتخابات، ماموریت چهارشنبه آخر سال و همچنین برقراری نظم ترافیک در شب های ماه مبارک رمضان ، شب های قدر و سفرهای نوروزی را داریم و این ماموریت ها همچنان در طول سال ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به ارتباط مستقیم پلیس راه و راهور با مردم تاثیر آنان در احساس امنیت و رضایتمندی مردم گفت: به همین جهت  در بحث تامین نیروی انسانی و تجهیزات  نهایت دقت صورت گرفته تا بهترین خدمات را ارائه کنیم و در موضوع کاهش تصادفات به توفیقات خوبی دست یابیم.

سردار علینقیان پور تصریح کرد: استان اصفهان به دلیل قرار گرفتن در مرکزیت کشور نقطه اتصال شرق و غرب ، شمال به جنوب و بالعکس است و به همین دلیل تقریباً در تمام طول ایام سال جاده های این استان پر تردد است  و مسافرت های زیادی هم به داخل شهرهای گردشگرپذیر صورت می گیرد  که بعضاً باعث ترافیک سنگین در این شهرها می شود و  بنابر این می طلبد که برنامه ها و تدابیر ویژه ای برای تامین نظم و روانسازی ترافیک در راه های شهری و برونشهری این استان اتخاذ شود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در ادامه به برخی از اقدامات مؤثر در پلیس راه و راهور این فرماندهی به منظور کنترل تخلفات و کاهش جان باختگان ناشی از تصادفات اشاره کرد و گفت: اجرای طرح تشدید برخورد با تخلفات حادثه ساز در معابر شهری و برونشهری از جمله در بزرگراه ها و آزادراه ها و به ویژه در فاصله 30 کیلومتری مراکز شهرها، ساماندهی ناوگان حمل و نقل عمومی، مسئولیت سازی  برای دستگاه های ذی ربط در استان، شناسایی و پیگیری جهت رفع نقاط حادثه خیز، آموزش و اقدامات فرهنگی در فضای مجازی با هماهنگی سایر دستگاه ها و همچنین طرح های ابتکاری  نوآورانه از مهمترین اقداماتی هستند که در پلیس های مذکور دنبال شده است.

سردار علینقیان پور به موضوع هوشمند سازی در پلیس راهور و راه استان اشاره کرد و بیان داشت: به طور میانگین روزانه در مرکز شهرک آزمایش پلیس  راهور استان اصفهان بیش از 7 هزار خدمت به مردم ارائه می شود و تمام این خدمات با استفاده از سامانه های هوشمند صورت گرفته که رضایتمندی مردم را نیز در پی داشته است.

این مقام ارشد انتظامی در خاتمه از تمهیدات و تدابیر ویژه پلیس راه و راهور استان برای سفرهای نوروزی خبر داد و گفت: امیداوارم اتخاذ تصمیمات شورای راهبری تصادفات استان منجر به تردد ایمن و بدون حادثه برای مسافران نوروزی شده  و سال آینده، نوروزی با کمترین حادثه را در راه های شهری و برونشهری استان تجربه کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه