English

پیام فرمانده انتظامی استان اصفهان به مناسبت روز پاسدار

فرمانده انتظامی استان در پیامی ولادت حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار را به تمامی پاسداران و غیورمردان ایران اسلامی تبریک گفت.

پیام فرمانده انتظامی استان اصفهان به مناسبت روز پاسدار
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،متن پیام فرمانده انتظامی استان اصفهان به مناسبت روز پاسدار بدین شرح است.

بسمه تعالی

بدون شک فرهنگ ناب عاشورا و فداکاری امام حسین(ع) و یارانش برای صیانت و پاسداری از ارزش ها و مقدسات دینی، انگیزه  و الگویی بود برای نیروهای خستگی ناپذیر و مکتبی سپاه پاسداران انفلاب اسلامی در خط نبرد با استکبار جهانی طی 8 سال جنگ تحمیلی تا به امروز که غیرتمندانه و با الطاف خاص الهی و تحت رهبری و زعامت امام خمینی(ره) با عزت و سربلندی تمام فتنه ها و توطئه های شوم دشمنان قسم خورده ایران عزیز را نقش برآب کردند.

قطعا می توان بزرگی و قداست نام پاسدار را در کلام حضرت امام خمینی(ره) یافت که می فرمایند: اگر فداکاری پاسداران عظیم الشأن اسلام و شهادت جوانمردانه پاسداران و اصحاب فداکار پیامبر(ص) نبود، اسلام در خفقان رژیم ظالمانه بنی امیه  وارونه می شد و زحمات نبی اکرم(ص) و اصحاب فداکارش به هدر می رفت.

بنده این روز را که به پاس مجاهدات دلاورمردانه پاسداران عزیزمان به روز«پاسدار» نامگذاری شده را به مردم ولایتمدار و پاسداران جان برکف انقلاب اسلامی و خانواده های این عزیران تبریک و تهنیت گفته و از خداوند متعال آرزوی سرافرازی و سربلندی برای ایشان تحت زعامت و رهبری مقام عظمای ولایت، حضرت امام خامنه ای عزیز را مسئلت دارم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه