English

فرمانده انتظامی استان اصفهان مطرح کرد؛

نقش تعیین کننده سربازان گمنام امام زمان(عج) در امنیت کشور

فرمانده انتظامی استان در پیامی هفته گرامیداشت سربازان گمنام امام زمان (عج) را به این عزیزان تبریک گفت.

نقش تعیین کننده سربازان گمنام امام زمان(عج) در امنیت کشور
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، در پیام سر دار حمید علینقیان پور، فرمانده انتظامی استان اصفهان آمده است:    

« سالروز میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج) که به زیبایی به نام روز سربازان گمنام امام زمان (عج) نامگذاری شده بیانگر نقش و جایگاه کلیدی و راهبردی این عزیزان در صیانت از ارزش های اسلامی و حفظ امنیت ملی است.

بی تردید کارکنان وزارت اطلاعات یکی از ارکان مهم کشور در ایجاد امنیت و آرامش در جامعه محسوب می شوند  که همواره  در حفظ کیان نظام اسلامی و خنثی کردن توطئه های بیشمار دشمنان قسم خورده نظام از ابتدای انقلاب تاکنون تلاش مضاعف داشتند اما همیشه گمنام بوده و  این گمنامی به دلیل مجاهدت خالصانه برای خداوند است که قطعاً اجری دوچندان دارد.

امروز عمده سرویس های جاسوسی منطقه ای و بین المللی با حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال ایجاد شکست های اطلاعاتی و حفاظتی در کشور هستند و به همین جهت لازم است تا چتر امنیتی قوی همچون سربازان گمنام امام زمان (عج) در جای جای میهن عزیزمان گسترده شود و پنچه در پنچه سرویس های اطلاعاتی از امنیت کشور دفاع کنند. از این نظر سربازان گمنام امام زمان (عج) در امنیت کشور نقشی محوری و تعیین کننده دارند و بایستی قدردان جانفشانی و مجاهدت های خالصانه این عزیزان که در عین مظلومیت و گمنامی قرار دارند باشیم.

اینجانب هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان (عج) را به مجموعه خدوم، مجاهد، زحمت کش، هوشیار و موقعیت شناس وزارت اطلاعات و اداره اطلاعات استان تبریک گفته و از تلاش های صادقانه و خالصانه این عزیزان در سنگر تامین امنیت و آرامش جامعه تقدیر و تشکر نموده و صحت، سلامتی و موفقیت این عزیزان  را در رکاب نائب برحق حضرت ولی عصر (عج) امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی ) را از خداوند متعال خواستارم.»

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه