English

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد خبر داد:

دستگیری قاتل جوان ۲۱ ساله در کمتر از یک ساعت

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از قتل جوانی 21 ساله در یک نزاع و درگیری دسته جمعی و دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت خبر داد.

دستگیری قاتل جوان 21 ساله در کمتر از یک ساعت
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، سرهنگ میثم گوهری آرانی بیان کرد: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر نزاع و درگیری چند جوان در محل آرامستان شهرستان نجف آباد ماموران بلافاصله در محل حضور یافتند که در بررسی های صورت گرفته مشخص شد یکی از افراد حاضر در درگیری براثر اصابت چاقو به سینه مجروح و پس از انتقال به بیمارستان  به علت شدت جراحات وارده فوت می کند.

وی افزود: با فوت این جوان پرونده قتل در پلیس آگاهی شهرستان نجف آباد تشکیل و کارآگاهان بلافاصله وارد عمل شده و در یک اقدام ضربتی تمامی افراد دخیل در درگیری را در کمتر از یک ساعت پس از وقوع حادثه دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد عنوان کرد: نهایتاً با اقدامات تخصصی و پلیسی یکی از متهمان دستگیر شده به قتل دوست خود با استفاده از چاقو اقرار و انگیزه خود از این کار را اختلافات قبلی با مقتول عنوان کرد.

این مقام انتظامی از کشف آلت قتل با راهنمایی متهم خبر داد و گفت: با مشخص شدن قاتل،  پرونده تکمیل و به همراه متهم برای رسیدگی به مرجع قضائی ارسال شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه