English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبرداد؛

دستگیری کلاهبردار ۵ هزار میلیاردی در اصفهان

فرمانده انتظامی استان از دستگیری یک کلاهبردار حرفه ای که پس از جذب سرمایه 5 هزار میلیارد ریالی از مردم متواری شده بود خبر داد.

دستگیری کلاهبردار 5 هزار میلیاردی در اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،سردار حمید علینقیان پور بیان کرد: به دنبال شکایت تعداد 60 نفر از شهروندان شهرستان شهرضا مبنی بر اینکه فردی از آنان 5 هزار میلیارد ریال کلاهبرداری کرده و متواری شده است موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره جعل و کلاهبرداری این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در تحقیقات و بررسی های تخصصی خود دریافتند متهم که دارای تحصیلات در زمینه مهندسی کامپیوتر بوده و در این حوزه از تبحر لازم برخوردار بوده از سال 98 نسبت به جذب سرمایه افراد با وعده پرداخت سود ماهیانه 10 درصد اقدام می کرده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: فرد مذکور با گسترش فعالیت خود با استفاده از اقوام و شهرتی که در شهرستان بدست آورده بود اقدام به جذب سپرده گذار کرده و در روند کاری خود به آنان اعلام می کرد که از نهادهای رسمی کشور مجوز فعالیت اقتصادی داشته و در زمینه تاسیس بیمارستان و مراکز داروسازی و ... فعالیت می کند اما در اصل با سرمایه های جذب شده در بازار جهانی فاِرکس به معامله ارز دیجیتال می پرداخته است.

سردار علینقیان پور عنوان کرد: روند پرداخت سود ماهیانه به سپرده گذاران تا تیرماه سال جاری ادامه داشت و از آن زمان  با قطع واریز سود سپرده گذاران متوجه متواری شدن متهم شده و خانواده وی نیز با مراجعه به کلانتری مفقودی وی را اعلام می کنند و در نهایت پس از بررسی های بعمل آمده مشخص می شود که تمام حساب های فرد مذکور تخلیه شده است.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: پس از تایید متواری شدن متهم اقدامات علمی و تخصصی برای شناسایی و دستگیری وی انجام و با رصد هوشمندانه ای که صورت گرفته نهایتاً این فرد در حالی که به وسیله یک دستگاه اتوبوس مسافربری قصد فرار به سمت استان های جنوبی کشور را داشت در شهرستان دهاقان شناسایی و دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان شهرضا انتقال که پس از اعتراف به بزه ارتکابی برای رسیدگی قانونی به جرم خود تحویل مرجع قضائی شده و با قرار صادره روانه زندان شد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه