English

پیام مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی(ع) و روز مددکار

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان در پیامی، ولادت با سعادت مولای متقیان امام علی(ع) پرچمدار بزرگ عدل و انصاف، روز پدر و روز مددکار را تبریک گفت.

پیام مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی(ع) و روز مددکار
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، در پیامی سیزدهم رجب سالروز ولادت با سعادت حضرت علی(ع) نخستین مددکار عالم و اسوه آزادی و آزادگی را تبریک گفت و اظهار داشت: میلاد مسعود اولین کوکب درخشان سپهر ولایت و امامت که مصادف با تجلیل از مقام شامخ پدر، این اسطوره متانت و صبر و همچنین قدردانی از جایگاه والای مددکاران عزیز گشته مایه مباهات است.

متن پیام مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان به شرح زیر است:

میلاد مسعود اولین کوکب درخشان سپهر ولایت و امامت که مصادف با تجلیل از مقام شامخ پدر، این اسطوره متانت و صبر و همچنین قدردانی از جایگاه والای مددکاران عزیز گشته مایه مباهات است.

افتخار و تلاش مددکاران در رسیدگی به حال محرومان و دلجویی از ولی‌نعمتان، استمرار مشی و شیوه مولا و مقتدای مومنان حضرت علی (علیه السلام) به عنوان بزرگ مددکار تاریخ است و اقدامات ارزنده و خالصانه صورت گرفته علاوه بر تحقق اهداف این نهاد مقدس، اندوخته گران‌قدری را در پیشگاه خداوند باری‌تعالی در بر خواهد داشت.

اینجانب میلاد ابوالایتام امام علی(ع) و روز مددکار را به خیران، نیکوکاران و همکاران گرامی که با الهام از آیه«و یطعمون الطعام علی حبه مسکینا و یتیما و اسیرا» و تاسی از سیره و روش پیامبران الهی و ائمه اطهار (ع) نسبت به یاری و دستگیری از ایتام و بی‌سرپرستان، سالخوردگان، مصیبت‌دیدگان، نیازمندان و بیماران به منظور ارتقای خدمات اجتماعی و تامین نیازهای ایشان تلاشی مضاعف می‌نمایند، تبریک گفته و برای ایشان از درگاه خداوند متعال، سلامتی، سعادت و قبولی خدمات ارزشمند آن‌ها را مسالت می‌نمایم.

کریم زارع

 مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه